Sefuista taas

Znips&Minps

Mistähän lähtien sefut ovat saaneet kopioida privakeskusteluissa käytyjä asioita ylelle kaikkien nähtäville? Tämänkin reiluuden meille taas eilen todisti Thunderhawk Oulu-huoneessa ...Puhumattakaan banneista, jotka annettiin varoittamatta.

13

2288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BelleN

yleen, (my opinion)

• Kokki_m

Privakeskustelut ovat nimensä mukaisia, kahden välisiä eli privaatissa käytävää ajatustenvaihtoa ja näin ollen ne EIVÄT kuulu yleiseen keskusteluun. Toki saattaahan käydä niin, että se ruksi sieltä "vain hänelle" kohdasta puuttuu. MUTTA turhaa on selitellä jos ruksi puuttuu 5:stä lauseesta.

Anteeksiantamatonta käytöstä sefulta.

Sanoo toinen sefu.

• Nämä kaksi neitosta alkoivat aukomaan päätänsä minulle juuri tulleesta kipeästä erosta ja bannasin heidät siitä. He kiersivät IP-bannin ja alkoivat sitten privassa aukomaan todella päätänsä... bannasin heidät useamman kerran ja kun muut chattarit ihmettelivät, miksi bannaan heitä jatkuvasti, niin laitoin ylelle nähtäväksi yhden lauseen jonka he heittivät minulle privassa ja poistuivat heti kuten kunnon häiriköiden kuuluukin. pyydän anteeksi jos nämä nuoret ja herkän tyttöset ovat saaneet traumoja siitä että kopioin heidän privassa heittämän haistatuksen kaikkien nähtäville

• BelleN

Aina on olemassa Se puoli, josta kukaan EII tiedä, jota kukaan EII nää;

Otin kantaa wain siihen puoleen, jonka näin; joka tuotiin julki;

KIITOS SINULLE ThunderHawk palautteestasi :D
        PYYDÄN ANTEEKSI SINULTA, jos kirjoitukseni loukkasi sinua HENKILÖKOHTAISESTI. (*.*)

Loppujen Lopuksi; vaikka kaikki näyttäisi järjettömältä, syyt on silti olemassa, joka tapauksessa :D

Asiaton, häiritsevä käytös Seriffiä kohtaan on varmasti bannaamiseen oikeuttava erittäin hyvä syy. Ymmärrän netti/sättikiusaamisen;
        Tunnen sen vaikutuksen erittäin hyvin; etenkin privakiusaamisen, sellaisen mitä EII kukaan muu nää... yleHerjaamisesta puhumattakaan =((/

Hyvin Asiallinen Vastine, ThunderHawk :D

(*.*)

• Kokki_m

Arvelinkin mielessäni jotain tämänkaltaista tapahtuneen, mutta en voinut sitä tuoda julki.

Suurimmalle osalle käy juuri näin. Ei tiedetä kaikkia asioihin vaikuttavia seikkoja, mutta heti ollaan sanomassa kyllä mitä pitäisi tehdä. Tänäänkin sen olen huomannut.

Lykka till, vaan sefuiluusi, kollega.

To protect and serve vai miten se nyt meni...

Kokki_m
        Seriffi, 40 ykköshuone

• sääntöjä

sinusta muutenkin paljon valitetaan.

Olisko parempi jättää boit sefu hommelit sellaiselle jonka nenä ei vedä herneitä ja joka osaa toimia asianmukaisesti vaikka joku häntä vastaan hyökkääkin.

TODELLA törkeää käyttäytymistä sefulta kun omissa henkilökohtaisissa asioissaan rikkoo sääntöjä ja vieläpä yrittää puolustella niitä kossain keskusteluissa.

Hanki hame ja lopeta sättääminen.

• ta®kkailija
        Kokki_m kirjoitti:

Arvelinkin mielessäni jotain tämänkaltaista tapahtuneen, mutta en voinut sitä tuoda julki.

Suurimmalle osalle käy juuri näin. Ei tiedetä kaikkia asioihin vaikuttavia seikkoja, mutta heti ollaan sanomassa kyllä mitä pitäisi tehdä. Tänäänkin sen olen huomannut.

Lykka till, vaan sefuiluusi, kollega.

To protect and serve vai miten se nyt meni...

Kokki_m
        Seriffi, 40 ykköshuone

"""Privakeskustelut ovat nimensä mukaisia, kahden välisiä eli privaatissa käytävää ajatustenvaihtoa ja näin ollen ne EIVÄT kuulu yleiseen keskusteluun. Toki saattaahan käydä niin, että se ruksi sieltä "vain hänelle" kohdasta puuttuu. MUTTA turhaa on selitellä jos ruksi puuttuu 5:stä lauseesta.

Sanoo toinen sefu. """

Sinä se vaihdat mielipidettä sen mukaan mikä sinulle parhaiten sopii. Kaksi kommenttiasi, jotka lyövät toisiaan poskille minkä jaksavat.

• Voi hellanlettas ko mies ite itkee ylellä ja ne mitä privassa on meiltä tullu ei todella ollu mitään kamalaa vittuilua. Luovuttaisit sefun oikeutes suosiolla, säälittävä tapaus olet jo muutenkin.

• Sufuihin ei luottamista

Joo on se harmillista kun on paras chatti putki päällä ja sefut ja kopioi henkilökohtaisimmat hajatelmani. Sit alkaa tulee kummallisii puhelin soittoja et miks sä teet noin ja näin.

• Oulun sättäri

Tuota noin....

Muistakaa se, että jokainen on itse vastuussa siitä mitä kirjoittaa. Vastaanottaja ei ole vastuussa siitä mitä lukee. Vastaanottaja on vain päätettävä mitä lukemalle tekstille pitää tehdä.

Tekstien kopiointi ... hmmm..
        tietääkseni siitä ei ole missään mainita, että kuka ns. " omistaa" tekstin mitä toinen lukee.
        Eli kopionti ja eteenpäin lähettäminen esim. ylelle muille ns. "tiedoksi" on jokaisen henk. kohtainen päätös.

Esimerkki tapaus:
        "Seksihaku"-ilmoitus privassa... ja lähettäjä ei ymmärrä lopettaa ajoissa. Tällöin olen suositellut että kopioidaan teksti ylelle niin, että kaikkia tietää minkälainen herra/nainen on ko. nikki takana.
        Tämäkin on jokainsen oma päätös pistääkö vai ei.

Se mitä Thunder teki...
        Oli täysi ymmärrettävä teko. Hyvä että niin teki.
        Tällöin jokainen näki minkälainen sättäri oli.

Sitä en ymmärrä, että otetaan tuomitseva kanta heti asioihin missä ei ole tietoa todellisesta tilanteesta. Vaan päätellään muutaman rivin lauseesta mitä toinen on.
        Luulo ja Tieto on kaksi eri asiaa.

Joskus on vain parempi keskittyä omiin arvoihinsa sekä omaan napaansa kuin työntää nenäänsä toisten asioihin.

Thunderhawk on hyvä sefu, kunhan annatte hänelle työrauhan. Silloin olette ymmärtäneet kuinka hyvä sefu hän on teille sekä kanavalle

Thunderhawk jatka samaan tahtiin!!

• BelleN
        Oulun sättäri kirjoitti:

Tuota noin....

Muistakaa se, että jokainen on itse vastuussa siitä mitä kirjoittaa. Vastaanottaja ei ole vastuussa siitä mitä lukee. Vastaanottaja on vain päätettävä mitä lukemalle tekstille pitää tehdä.

Tekstien kopiointi ... hmmm..
        tietääkseni siitä ei ole missään mainita, että kuka ns. " omistaa" tekstin mitä toinen lukee.
        Eli kopionti ja eteenpäin lähettäminen esim. ylelle muille ns. "tiedoksi" on jokaisen henk. kohtainen päätös.

Esimerkki tapaus:
        "Seksihaku"-ilmoitus privassa... ja lähettäjä ei ymmärrä lopettaa ajoissa. Tällöin olen suositellut että kopioidaan teksti ylelle niin, että kaikkia tietää minkälainen herra/nainen on ko. nikki takana.
        Tämäkin on jokainsen oma päätös pistääkö vai ei.

Se mitä Thunder teki...
        Oli täysi ymmärrettävä teko. Hyvä että niin teki.
        Tällöin jokainen näki minkälainen sättäri oli.

Sitä en ymmärrä, että otetaan tuomitseva kanta heti asioihin missä ei ole tietoa todellisesta tilanteesta. Vaan päätellään muutaman rivin lauseesta mitä toinen on.
        Luulo ja Tieto on kaksi eri asiaa.

Joskus on vain parempi keskittyä omiin arvoihinsa sekä omaan napaansa kuin työntää nenäänsä toisten asioihin.

Thunderhawk on hyvä sefu, kunhan annatte hänelle työrauhan. Silloin olette ymmärtäneet kuinka hyvä sefu hän on teille sekä kanavalle

Thunderhawk jatka samaan tahtiin!!

Priva-keskustelujen ja punaisten rivien luonteeseen kuuluu kuitenkin yksityisyys;
        Ei ole hyvien tapojen mukaista kopioida niitä yleen tai kertoa yksityiskohtaisesti ylellä ,,kuka sanoi punaisella ja mitä tarkalleen ottaen sanoikaan.

Ei kai siihen mitään sääntöjä tarwita,
        vain sättijärkeä :D

Tosin ymmärrän hyvin häirikkö/ahdistelu/kiusaamis/wainoomis -tilanteet, silloin asioiden ylelle tuonti Saattaa olla aiheellista ;D *tapauskohtaisesti*

Hyvää Yötä :D

• BelleN kirjoitti:

Priva-keskustelujen ja punaisten rivien luonteeseen kuuluu kuitenkin yksityisyys;
        Ei ole hyvien tapojen mukaista kopioida niitä yleen tai kertoa yksityiskohtaisesti ylellä ,,kuka sanoi punaisella ja mitä tarkalleen ottaen sanoikaan.

Ei kai siihen mitään sääntöjä tarwita,
        vain sättijärkeä :D

Tosin ymmärrän hyvin häirikkö/ahdistelu/kiusaamis/wainoomis -tilanteet, silloin asioiden ylelle tuonti Saattaa olla aiheellista ;D *tapauskohtaisesti*

Hyvää Yötä :D

kysympähän vain.

• viuf

KUKA käskee tulla märisemään sättiin pitkin päivää kun on ämmä jättäny ja ryyppää suruunsa. Mieti itekin mitä tulet sättiin aukomaan ennenku alat aukomaan takasin vahingossa sulle annetun lisätoiminnon kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3707
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe