Mistä kuivattua liperiä?

Allergikko

Mistäköhän voisi pääkaupunkiseudulla ostaa kuivattua liperiä eli lipstikkaa? Markettien valokoimista en sitä ole löytänyt.

9

3880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lafka ku

Pirtintäysi Jyväskylässä, kysy sieltä, muitakin ihania mausteita makusi mukaan.
      lipstikkaa voi muuten kasvattaa kukkapenkissä tai parvekkella purkissa jos ei ole sitä penkkiä.

• kels

Niillä on usein tiskin alla tai ne järjestää niitä sovitulle päivälle, jos ne muutenkin myyvät yrttejä.

Varmaan Hakaniemen torikin.

Stockmannin herkkussa on loistavat yrttivalikoimat oletko käynyt katsomassa?

• varmaankin

Hassulta tuntuu, että joku haluaisi kuivattua lipstikkaa ostaa. Se on niin helppo kasvi, että kasvatat sitä vaikka parvekkeella. Ja kyllä, ehdit vielä tänä kesänäkin, jos vain saat oksan tai pari jonkun kaverin puutarhasta.

Mainio kasvi, mutta valtaa helposti koko puutarhan.

• allergikko

Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.

• skäribo
        allergikko kirjoitti:

Tais olla hölmö kysymys, kun saan niin hölmöjä vastauksia. Kyllä, olen kasvattanut parvekkeellani lipstikkaa. Ekan vuoden sato vaan kun ei riitä 5:lle hengelle koko talveksi. Eikö siis kukaan tiedä, mistä sitä saisi kohtuu hinnalla?Ryytihyppysen löysin, mut olisko muita? Siis kaupan nimeä, ei tyylin varmaan jostain luontaistuotekaupasta. Olen kysellyt.

Teepä perheesi kanssa pieni syysretki tänne ulkosaaristoon. Meillä lipstikka on melkein riesa, saa varmasti vaikka rekkalastillisen lipstikkaa ihan ilmaiseksi, jos vain jaksat kantaa kotiin!

• Liperinystävä
        allergikko kirjoitti:

Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
        www.mausteporssi.fi

• allergikko
        Liperinystävä kirjoitti:

Itse tilaan liperin Maustepörssistä.
        www.mausteporssi.fi

...

• Sopramulino
    • Sopramulino

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe