tahtois nuolla persreikää!
Kanervalla ihana pylly
6
1364
Vastaukset
- Tympäsee!!!!!
Miksi aina keskustelupalstoille tulee tuollaisia pellejä. Jos ei osaa tai pysty asialliseen kommunikointiin niin parempi jättäytyä pois koko palstalta.
Moni hyvä asia menee pilalle juuri tällaisten törppöjen vuoksi tai ainakin joku pahoittaa mielensä aivan turhaan, sillä tällaisten henkilöiden takia ei juuri kannata mieltään pahoittaa, koska he eivät ole edes pahan mielen arvoisia saati sitten minkään muunkaan.- kakkuli
Olen juuri samaa mieltä, TYMPÄSEE:n kanssa!!
- asiallisesti
kakkuli kirjoitti:
Olen juuri samaa mieltä, TYMPÄSEE:n kanssa!!
Todella typerää!!!!!
Kertokaa te kaikki muutkin mielipiteenne tällaisesta kirjoittelusta. Luulen että fiksujen lista on huomattavasti pidempi kuin typerien. - Suvaitsevainen lady
Mitäs tossa nyt.... jos joku tykkää.
toinen tykkää.....jne. - on..
vain yksi vastaus: Koska Suomi on täynnä näitä pellejä. Muuttakaa Ruotsiin.
- miia
jos tykkään niin tykkään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111