Tää on semmoinen....

hyvän huomenen toivotus...Pirteää aamua vaan huuhaa.....=:)))))))

26

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nylkkäri

olen noussut viideltä ja kahvia on mennyt.
      Lahden tästä fysikaaliseen.Täällä paistaa aurinko ja toivon että sielläkin. Hyvää päivän jatkoa.

• aurinko missä lie... Mut mukavaa päivänjatkoa sinulle myös....:))))

• nylkkäri
        BBrunetti kirjoitti:

aurinko missä lie... Mut mukavaa päivänjatkoa sinulle myös....:))))

1-2 kertaa viikossa fysikaalisessa. Kerron joskus lisää nyt pitää mennä.

• nylkkäri kirjoitti:

1-2 kertaa viikossa fysikaalisessa. Kerron joskus lisää nyt pitää mennä.

fysikaalinen on ihan loistavaa hoitoa.....:))) Jepulis.... heips...:)

• kippari1

tässä toivoo pirteetä aamua vaikka aika pirtee nyt onneksi nyt on;=)Eli hyvät huomenet vaan sinulle ja kaikille huuhaa porukalle:=)

• kippari.... juuh pirtä tässä väkisin ku tuli niin vahvat kahvit keitettyä että hiukset ihan pystyyn nous...=:))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

kippari.... juuh pirtä tässä väkisin ku tuli niin vahvat kahvit keitettyä että hiukset ihan pystyyn nous...=:))

tässä itsekin juon vaikka tässä kohtaa olis paras olla ilman kahvia,mut pitää elämässä jotain nautinto ainetta olla vaikka ei nyt hyväksi vatsalle;=)))

• kippari1 kirjoitti:

tässä itsekin juon vaikka tässä kohtaa olis paras olla ilman kahvia,mut pitää elämässä jotain nautinto ainetta olla vaikka ei nyt hyväksi vatsalle;=)))

kahvista luovu....Ei se juu mahalle hyvää... Mut tulee niitä pahoja vieroitusoireita jos kahvin pois jättäis....:))))juuh en jätä...=:)))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

kahvista luovu....Ei se juu mahalle hyvää... Mut tulee niitä pahoja vieroitusoireita jos kahvin pois jättäis....:))))juuh en jätä...=:)))

sitä osaa olla ilman sitä kahvia vaikka mulla nyt olis parempi olla ilman sitä,mut kun sitä on niin kaheli ettei usko et se pahentaa vaan tilannetta;=)

• Brune..ejk
        kippari1 kirjoitti:

sitä osaa olla ilman sitä kahvia vaikka mulla nyt olis parempi olla ilman sitä,mut kun sitä on niin kaheli ettei usko et se pahentaa vaan tilannetta;=)

Onkos siitä sulle jotain haittaa... jos ny oikein olen käsittänyt oot vähän kipiä ollu.. No jos sie vähennät sitä kahvia...;)))mie räpätin... huomasitko...:)))

• Sydän.Ystävä

kipparillekkin ja aurinko paistaa :))
        Minä en ole pirtee oikeen,vaan jospa sitä kohta piristyy :)

• nylkkäri
        kippari1 kirjoitti:

toisilleen.Ei minun päivä lähde käyntiin ilman kahvia mutta en juo muuta kuin aamulla. Kahvista en luovu.Olen siinä iässä,että ainoa toiminnot jotka lisääntyvät ovat kusireissut ja hautajaiskutsut

• yksitypy

Täällä tundran laidalla aurinko paistaa :=)))
      Yöllä satoi varmaan rakeita, kun peltikattoon kumisi että yöllä heräsin :=)))

• ne hyvät ilmat....täällä on pilvistä ja on se näköjään sadellutkin... mut syksy on...:))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

ne hyvät ilmat....täällä on pilvistä ja on se näköjään sadellutkin... mut syksy on...:))

ilmassa. Ei voi mittää. Nyt kun katson taivasta, niin pilviä alkaa tännekin kasaantumaan :=(((
        Mutta palaillaan. Lähden tästä jotain välillä hommastelemaan :=))))

• yksitypy kirjoitti:

ilmassa. Ei voi mittää. Nyt kun katson taivasta, niin pilviä alkaa tännekin kasaantumaan :=(((
        Mutta palaillaan. Lähden tästä jotain välillä hommastelemaan :=))))

heips...:))

• kun autolla olette liikenteessä.... Pikkuiset koululaiset ovat kanssa.....:)))))eli varovaisuus valttia... niih...:)))

• Sydän.Ystävä

vaan huuhailijoille ja sulle bbrunetti :)

• Brune..ejk..

sinullekin....:))

• Sydän.Ystävä
        Brune..ejk.. kirjoitti:

sinullekin....:))

ohjelmassa?
        Täällä paistaa aurinko,mutta viileetä on :)

• Sydän.Ystävä kirjoitti:

ohjelmassa?
        Täällä paistaa aurinko,mutta viileetä on :)

tunnin sisään lähteä kauppaan.. mutku flunssan on iskenyt päälle on jotenki veto pois...Mut kyllä se tästä iloks viel...:))

• Sydän.Ystävä
        BBrunetti kirjoitti:

tunnin sisään lähteä kauppaan.. mutku flunssan on iskenyt päälle on jotenki veto pois...Mut kyllä se tästä iloks viel...:))

juoda nyt mustaaviinimarja mehuu,sillä pöpöt lähtee ;))
        taitaa olle yleinen viirus se "vetopois" ;)))

• BBrunetti
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

juoda nyt mustaaviinimarja mehuu,sillä pöpöt lähtee ;))
        taitaa olle yleinen viirus se "vetopois" ;)))

ilmakin varmaan tekee..... kyl mie sinne kauppaan lähen.... uhmaan itseäni....;))

• Sydän.Ystävä
        BBrunetti kirjoitti:

ilmakin varmaan tekee..... kyl mie sinne kauppaan lähen.... uhmaan itseäni....;))

kaupas ja osta jotakin piristävää...vaikka suklaata ;)))

• Sydän.Ystävä kirjoitti:

kaupas ja osta jotakin piristävää...vaikka suklaata ;)))

tehdä... päivänjatkeet.....:)))))

• Doe-01

Kyllä mä sinut Varissuolla olen tavannut.Ehkä sitten Annikas:)

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe