Onkos kellään tietoa näistä ns. Feikki bruce lee elokuvista joita tehtiin 80-noin 90 luvulle asti?
Tietääkseni niitä joitamia on ja itse olen yhden nähnyt 80 luvulla teboililla kun video kasetit ilmestyivät (joskus silloin). Siitä muistan vain että Bruce istui penkillä ja näytti kovettuneita rystysiä jollekkin heebolle. Laittaa linkkejä tai tietoa tänne. Itse en löytänyt.
fake bruce lee
Tommi Tommi
3
695
Vastaukset
- The Wolf
http://www.imdb.com/name/nm0494686/
Tässä jotain feikiltä, nimellä Bruce Le. - mystery-86
no oikeasti kyllä mä oon joskus kuullut jotain noista fake leffoista ja tiedän muutamia B-tason Usa fake versioita noista itämaisista samurai leffoista kuten Sakura killers,burning point(no ei tollasta kyllä oo kunhan laitoin).Sitten mowement 2....no noita kyllä löytyy filmtowneista taikka makuuneista että sinne vaan siellä on nuo mitä nyt onkaan...anyway.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022