Hei
apuva... eli tarvitaanko viisumi jos menee vain lomamatkalle viikoksi Nykkiin?
Kiitti vastauksesta!
Viisumi turistimatkalle?
4
870
Vastaukset
- ei tarvitse, JOS...
Suomen passilla matkustava EI tarvitse viisumia Yhdysvaltoihin mikäli maassa oleskelee alle 90 vuorokautta. Pidemmille reissuille tarvitaan sitten viisumi.
Passin pitää olla ns. tietokoneluettava.- tanja
Mistä tiedän onko passini koneluettava? Passini on noin viisi vuotta vanha...
tanja kirjoitti:
Mistä tiedän onko passini koneluettava? Passini on noin viisi vuotta vanha...
Saivarrellaan taas kerran... USA:aan tarvitsee aina viisumin. Tosin mikäli olet alle 90 päivää kestävällä matkalla ja olet Suomen kansalainen ( aika monta muuta maata), voit hyödyntää visa weiver -ohjelmaa eli 90 päivän viisumin saamiseksi ei tarvitse kuin täyttää vihreä lipare menomatkalla Jenkkeihin.
Koneluettavan passin tunnistaa siitä, että nimi- ja valokuvasivun alalaidassa on hämäräperäisen näköisiä- poke waiver
mik71 kirjoitti:
Saivarrellaan taas kerran... USA:aan tarvitsee aina viisumin. Tosin mikäli olet alle 90 päivää kestävällä matkalla ja olet Suomen kansalainen ( aika monta muuta maata), voit hyödyntää visa weiver -ohjelmaa eli 90 päivän viisumin saamiseksi ei tarvitse kuin täyttää vihreä lipare menomatkalla Jenkkeihin.
Koneluettavan passin tunnistaa siitä, että nimi- ja valokuvasivun alalaidassa on hämäräperäisen näköisiä'USA:aan tarvitsee aina viisumin...'
Asiahan ei minulle kuulu mutta suomalainen ei tarvitse viisumia turistimatkalle vaan nimenomaan tuon waiverin.
Se saadaan täyttämällä koneessa tuo kuponki johon tulee henkilötiedot ja vakuutus siitä ettei ole rikollinen eikä varsinkaan osallistunut juutalaisvainoihin Saksassa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955