ostetaan iguaani

piia

ostetaan iguaani, miel. nuorehko, sekä terraario. aspelin.piia@dnainternet.net

10

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iguaani

Eli mistä päin suomea igua etsit? Ja onko ehdoton että lisko on nuori?

Ja saatko ostettua terraa erikseen vai pitääkö olla kaikkineen päivineen?

• Wolf

Saisikos sulta yhteystietoja ja minkäs ikäinen igu on? Terve yksilö? Kuinka kova kiire sulla on asian kanssa?

• Susanna

No hei.
      Mulla ois kova tarve päästä Iguaanista eroon. Muutan enkä voi sitä ottaa mukaan joten antaisin sen mielellään ilmaiseksi. Se on vähä alle kolmen vuoden ikäinen uros, ei kylläkään enään pieni, mutta täysin terve ja ihmisiin tottunut. Terrariota ei kylläkään oo mutta lämpökiven saisit myös.

Susanna Kalajoelta

• turku:)

Voisitko lähettää minulle sähköpostia susanna kiinnostaisi kovasta! jenni05@netti.fi

• Wolf

Moi

Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)

Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty?

• Nimetön
        Wolf kirjoitti:

Moi

Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)

Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty?

Mulla on aika kova kiire päästä siitä eroon, oon ite muuttanu ja joutunu jättään sen porukoitten riesaksi.. :)
        Oon tehny sille kasvihuoneesta kesä terrarion josta se nyt tänä kesänä karkas, aattelin ettei se enään takas osaa ja myin sen terrarion, mutta kyllähän se takasi tuli. Se on ollu nyt kolme viikkoa sellasessa tunteella tehdyssä "pahvilaatikkokyhäelmäterrariossa". Ja sitä en myy :D

Mutta tässä on mun maili: boozer1@suomi24.fi

voin laittaa sulle kuvia siitä jos haluat.

Susanna

boozer1@suomi24.fi

• helena

Hei,

joko olet iguaanin hankkinut?
      Mulla olisi myynnissä tyttö, n. 2-vuotias.

Terraariokin on=akvaario, mutta se on kyllä jäämässä auttamattomasti pieneksi.

• piia

Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.

Uusimaa

• helena
        piia kirjoitti:

Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.

Uusimaa

HEi,

tyttö on nyt nyt akvaariossa/ terraariossa, eli kyllä se siinä voi vielä hetken olla, mutta pian sille kyllä täytyisi hankkia isompi. Varmasti vaikuttaisi sen arkuuteenkin positiivisesti kun se pääsisi korkealle "turvaan".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe