Kokeilin kolmen päivän ajan uteliaisuudesta vhh-dieettiä. Siinä tuntui olevan näin lyhyellä kokeilulla sekä hyvät, että huonot puolensa kohdallani. Ruoansulatus meni tosi hitaasti, eli vessaan ei ollut asiaa. Ihottumaläikkä nenänpielestä taas lähti täysin näinkin pienessä ajassa. Makeannälkä oli vaikeutena. Ajattelin ryhtyä vähän rennommalle linjalle, mutta välttää esim. sokeria ja valk. jauhoja. Millä te kokeneet saatte suolen toimimaan hyvin, kun ei ole esim. viljojen kuituja? Vai olikohan tämä vaan äkillisen ruokavalion muutoksen aiheuttama väliaikainen oire.
kokeilijan kyselyjä
11
1483
Vastaukset
Siis ekaksi: vettä, vettä ja vettä, toiseksi: kasviksia, kasviksia ja kasviksia, kolmanneksi: rasvaa rasvaa ja rasvaa. Nämä kun hyvässä tasapainossa sen lisäksi, että syöt tarpeeksi, hyvin kuuluisi luistaa tavaran.
- Titityy
Unohdit proteiinit, proteiinit ja proteiinit.
Titityy kirjoitti:
Unohdit proteiinit, proteiinit ja proteiinit.
Kysymys olikin vatsan toiminnasta :)
- peter pan
Kiitos. Ajattelin kyllä syöneeni niitä (kasviksia) tarpeeksi ja juoneenikin, kuten pitää. Taisi silti olla liian vähän.
- 3vkoa
Kolmessa päivässä ei kyllä ehdi massu tottumaan vielä vähähiilariselle, kokeile pari viikkoa ainakin, mulla alkaa vasta nyt maha tottumaan. Olen lisäillyt ruokiin pellavansiemeniä jos on siltä tuntunut, miellyttävämpi tapa kuin juoda sitä limaa...
- peter pan
Sitä vähän funtsinkikn, että taitaa olla liian lyhyt aika ruoansulatukselle tottua. Nyt olen jatkanut vähän pehmeämmällä linjalla samaa periaatetta.
- kaiken kokeillut
liota pellavan siemeniä yön yli lasillisessa vettä.
nauti limamössö aamulla tyhjään vatsaan.
noin viikon päästä voit jo lisätä ruokavalioon
viipaleen ruisleipää,sekin helpottaa.
tehokas kuuri. mutta tympii pitkän päälle.- tympii
Kyllä varmaankin pellavalima tympii pidemmän päälle. (niinhän alkup. kirjoittajakin jo aikaisemmin sanoi, mutta silti annoit sille sen ohjeen)
Mutta silloinhan varmaan kannattaa hoitaa homma jotenkin muuten. - peter pan
Kiitos vinkistä. Olen laittanut niitä tähän mennessä vaan liottamattomana jugurttiin.
- Kiril
Ummetusta esiintyí minullakin, mutta pitää juoda vettä säännöllisesti, niin sekin ongelma poistuu. Makean nälkä meni viikossa ja on pysynyt poissa 8 kuukautta. Tottakai kestää hetken, ennenkuin elimistö tottuu muutokseen, sokerihumalasta toipuminen kestää saman kun viinahumalastakin.
- just ..voi voi
juuri kun oisit ehkä ollu edes ketoosissa ja vasta päässyt kohta nauttimaan paremmasta olosta..(
mulla ei ollu vatsa kovana missään vaiheessa, mutta: vettä vettä ja vettä! ja kasviksia! lisäks laitoin pellavansiemenrouhetta maustamattoman jugurtin sekaan. koen liotetun pellavaliman "nauttimisen" masokistien hommaksi.
kolmen päivän kokeilulla ei kyllä sori nyt vain pääse edes alkuun, esim energisyys lisääntyy alussa aika lailla, eikä sitten ees malta lopettaa
.
makeanhimoon ois auttanu vaikka makeutettu kerma. ja se himo häippäsee melko pian ylipäätään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144