halvalla keniaan

mistä löytyy

Mistä saisi halvan meno-paluu lipun Keniaan.
Matkatoimisto pyysi 700euroa ilman hotelleja ja muita palveluita. (NIITÄ EN TARVITSE KOSKA ASUN SUKULAISILLA KENIASSA) SIIS MISTÄ SAISI HALVAN MENO-PALUU LIPUN KENIAAN?
JA HINTATIETOJA OLISI KIVA SAADA.

1

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäpä vaan

Halvalla et sinne varmasti pääse. 700 euroa meno-paluusta kuullostaa aika kohtuulliselta eli matkatoimistosta on annettu sulle suht hyvä hinta.

Lentolippujen hinta riippuu yleensä ottaen varausluokasta. Karkeasti sanottuna sääntö menee näin: Mitä suorempi lento sen kalliimpi lippu ja mitä halvempi lippu (varausluokka) sitä jäykemmät säännöt.

Halvimmat hinta(l.varaus)luokat eivät oikeuta minkäänlaiseen vaihtoon tai peruutukseen ja ne pitää lunastaa esim. 60vrk ennen matkan alkua. Nämä varausluokat myydään yleensä ensimmäisenä loppuun, joten suosittelen pyörittelemään lähtö- ja paluupäiviä saadaksesi halvimman hinnan. Luota myös ammattilaisten ammattitaitoon.

Matkatoimisto on todennäököisesti tarjonnut sulle pakettia, koska paketoimalla majoitukset mukaan he voivat käyttää tuotantohintaisia lentoja (l.lentoyhtiön sopimushintoja kyseisen matkatoimiston kanssa).

Et maininnut kuinka vanha olet ja oletko mahd. opiskelija. Jos olet ja opiskelijakortti löytyy, suosittelen ottamaan lennot Killroylta tai STA:lta. Muussa tapauksessa matkatoimisto hakee sulle halvimman(!) ja joustavimman lennon varausjärjestelmällään. Käytä tätä mahdollisuutta äläkä lähde soveltamaan itse netissä.

Jos nyt kuitenkin päädyt ottamaan lennot itse netistä, niin muista, että silloin olet tasan yksin vastuussa jos(ja kun) joku menee munilleen reitityksessä yms. Matkatoimistoa käyttäessäsi saat asiantuntevan palvelun ja takeet siitä, että saat varmasti sellaiset lennot jotka haluat (ottavat selville mm. lippujen säännöt yms.). Kummassakin tapauksessa suosittelen matkaustaja- ja matkatavaravakuutuksen ottamista.

Lentolippujen ostamisessakin pätee se vanha sääntö: "Jos maksat pähkinöillä, saat apinoita".

Hyvää matkaa!

T: Matkatoimistolainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe