aukes... kokeillaan noin... juuh... Niin ja huomenta
vaan kaikille.... :))) Tänäänkin taitaa ihan hyvä päivä olla....:)
Jassoo.. jokohan pulju....
40
1165
Vastaukset
- Carmencita
kunhan saan itseeni vähän vauhtia. ;-))
silleen että hyvä aamupala ja pari kuppia kahvia...
Tosin itse heikko aamul mitään syömään....:))- Carmencita
BBrunetti kirjoitti:
silleen että hyvä aamupala ja pari kuppia kahvia...
Tosin itse heikko aamul mitään syömään....:))on vetästy naamariin ja kahviakin hörpitty, kai tämä tästä. ;-)) Hommaa täksi päiväksi onkin ihan riittämiin kunhan vaan pääsen aloittamaan. ;-)
Carmencita kirjoitti:
on vetästy naamariin ja kahviakin hörpitty, kai tämä tästä. ;-)) Hommaa täksi päiväksi onkin ihan riittämiin kunhan vaan pääsen aloittamaan. ;-)
pitäis aloittaa kotityöt mut hetken viel.... istun ja nökötän...:)))
- Carmencita
BBrunetti kirjoitti:
pitäis aloittaa kotityöt mut hetken viel.... istun ja nökötän...:)))
on samat aatokset. Johan lakikikin sanoo ettei imuria saa kaapista kaivaa ennen klo:9.00 eikä luuttua ennen klo: 10.00. ;-))
Carmencita kirjoitti:
on samat aatokset. Johan lakikikin sanoo ettei imuria saa kaapista kaivaa ennen klo:9.00 eikä luuttua ennen klo: 10.00. ;-))
suorastaan konttasin ja nuolin nää lattiat ja jopa vaihdoin järjestystä... Ajattelin et saa vkl:n olla rauhassa...:))
- Carmencita
BBrunetti kirjoitti:
suorastaan konttasin ja nuolin nää lattiat ja jopa vaihdoin järjestystä... Ajattelin et saa vkl:n olla rauhassa...:))
omaavana nuolemisesta voin kertoa että,
nuolemalla pestyt lattiat kuluttaa lattiapintaa ikävästi, ja kieleenkin tulee rakkoja. ;-))
Viikonloppu meneekin sitten kielen rakkoja hoidellessa. ;-)) Carmencita kirjoitti:
omaavana nuolemisesta voin kertoa että,
nuolemalla pestyt lattiat kuluttaa lattiapintaa ikävästi, ja kieleenkin tulee rakkoja. ;-))
Viikonloppu meneekin sitten kielen rakkoja hoidellessa. ;-))tässä keljuttaakin.... Pitäis nyt vaan jotain keksiä ku on vp vkl... Lapsukainen isällään.... Ja alkomahoolikaan ei tule nyt kysymykseen....:)) jos lähtis vaik leffaan tai olis vaan ihan kotona... ja nauttis hiljaisuudesta..:)
- Carmencita
BBrunetti kirjoitti:
tässä keljuttaakin.... Pitäis nyt vaan jotain keksiä ku on vp vkl... Lapsukainen isällään.... Ja alkomahoolikaan ei tule nyt kysymykseen....:)) jos lähtis vaik leffaan tai olis vaan ihan kotona... ja nauttis hiljaisuudesta..:)
on aika tuskallista nautiskella väkeviä, mutta toisaalta se puhdistaa haavat. ;-))
Hiljaisuudesta ja yksin olemisesta nauttiminen on joskus ihan paikallaan, sitä herkkua en ole päässyt vähään aikaan kokemaankaan, mutta toisaalta en tällä hetkellä sitä kaipaakkaan. ;-)) Carmencita kirjoitti:
on aika tuskallista nautiskella väkeviä, mutta toisaalta se puhdistaa haavat. ;-))
Hiljaisuudesta ja yksin olemisesta nauttiminen on joskus ihan paikallaan, sitä herkkua en ole päässyt vähään aikaan kokemaankaan, mutta toisaalta en tällä hetkellä sitä kaipaakkaan. ;-))nyt kaipaan... Ajattelin jos vaikka kaapit työn alle ottais.. Sais ne siistiks....:))Kyllä sitä hommaa piisaa ku oikein ympärilleen katselee....;)
- Carmencita
BBrunetti kirjoitti:
nyt kaipaan... Ajattelin jos vaikka kaapit työn alle ottais.. Sais ne siistiks....:))Kyllä sitä hommaa piisaa ku oikein ympärilleen katselee....;)
riittää, ja lisää tulee kokoajan. ;-))
Varsinkin 5-6 henkisessä perheessä. ;-))
Nyt taidan siihan hommaan sit ryhtyä.
Mukavaa aamunjatkoa. ;-)) Carmencita kirjoitti:
riittää, ja lisää tulee kokoajan. ;-))
Varsinkin 5-6 henkisessä perheessä. ;-))
Nyt taidan siihan hommaan sit ryhtyä.
Mukavaa aamunjatkoa. ;-))päivää myös sinulle...=:)))))
..kurkussani taitaa olla pöpö.. pitää vetästä pullo punasta tabascoo..
BBrunetti kirjoitti:
pervokki... kuis sun aamu on lähtenyt käyntiin....:))
..siinä mielessä et yön aikana kurkkuuni on ilmentynyt pöpö.. jota aion kunnon chilikuurilla poistaa.. nyt ei oo hyvä aika sairastaa.. olo ei oo kovin hyvä..
pervokki kirjoitti:
..siinä mielessä et yön aikana kurkkuuni on ilmentynyt pöpö.. jota aion kunnon chilikuurilla poistaa.. nyt ei oo hyvä aika sairastaa.. olo ei oo kovin hyvä..
itku.... tää syksy pöpöjen aikaa...... :(
BBrunetti kirjoitti:
itku.... tää syksy pöpöjen aikaa...... :(
..lennellyt pöpöjä ja kavereihin tarttunut..ja mä ajattelin ettei mun tarttis sairastaa.. toivon mukaan vaan pikainen visiitti tällä pöpöllä,..
pervokki kirjoitti:
..lennellyt pöpöjä ja kavereihin tarttunut..ja mä ajattelin ettei mun tarttis sairastaa.. toivon mukaan vaan pikainen visiitti tällä pöpöllä,..
samperin flunssa ollu koko viikon... aaargh.. tää ikinä lähe pois.... Dääm....
BBrunetti kirjoitti:
samperin flunssa ollu koko viikon... aaargh.. tää ikinä lähe pois.... Dääm....
..näytä.. taas joku jättimäinen pöpö tunkemassa ruumiiseen hyi yöökk.. mulla se rahistaa kurkkua.. oikein rassaa jollain harjalla ja ärsyttää.. näen sen sieluni silmin koska en omista sisäistä kameraa..
pervokki kirjoitti:
..näytä.. taas joku jättimäinen pöpö tunkemassa ruumiiseen hyi yöökk.. mulla se rahistaa kurkkua.. oikein rassaa jollain harjalla ja ärsyttää.. näen sen sieluni silmin koska en omista sisäistä kameraa..
joku örkki sun ruumista on valtaamassa......Mutta aja se pois...:)
BBrunetti kirjoitti:
joku örkki sun ruumista on valtaamassa......Mutta aja se pois...:)
..kaikki kotikonstit vaan käyttöön.. viron vägevä olis pitänyt säästää tähän tarkoitukseen eli flunssan karkoitukseen..
pervokki kirjoitti:
..kaikki kotikonstit vaan käyttöön.. viron vägevä olis pitänyt säästää tähän tarkoitukseen eli flunssan karkoitukseen..
väkevällä se ois lähtenyt... kjäh....:)))eiku meet uuden pullon hommaamaan ja testaat...8)))
BBrunetti kirjoitti:
väkevällä se ois lähtenyt... kjäh....:)))eiku meet uuden pullon hommaamaan ja testaat...8)))
..sitä hyvää täältä puolen lahtee ellei kaverilla oo..mut emmä jaksa lähtee hakee ja alkokin on sen verran kaukana.. kokeilen tabascoo..
pervokki kirjoitti:
..sitä hyvää täältä puolen lahtee ellei kaverilla oo..mut emmä jaksa lähtee hakee ja alkokin on sen verran kaukana.. kokeilen tabascoo..
sitä sit ja meet peiton alle köllimään.... lepo myös tärkeää....:))
- rahtari1 evk
mä sua unohda vaikka menisinkin
- usein
ihmeitä aikaan ja mielen muuttumaan, eilen kosinta, tänään riitaa.
- Anneli
...
- Doe-01
Munarikasta sellaista...;))
- Doe-01
pervokki kirjoitti:
..näin kai se on.. munakasta aamua heheheh höööö..
Anneli ei loukkaantunut viesteistämme..minä ainakin olen jo tottunut yhdistämään hänet kaikenlaisiin muna-asioihin:))
Doe-01 kirjoitti:
Anneli ei loukkaantunut viesteistämme..minä ainakin olen jo tottunut yhdistämään hänet kaikenlaisiin muna-asioihin:))
..saa mitä tilaa.. tiun minua eiku siis munia auts ja tuo tuli ihan vahingossa..oikeesti..
- Doe-01
pervokki kirjoitti:
..saa mitä tilaa.. tiun minua eiku siis munia auts ja tuo tuli ihan vahingossa..oikeesti..
tulkku,hyvin seisoo mu...nakenno:))Annelin ansiosta minäkin olen oppinut käsittelemään muniani aivan uusilla tavoilla..lainaan tästä linkin: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000005786301#22000000005786301
- Doe-01
Brunekaan nukkua montaa tuntia viimeyönä..olit aika myöhään palstalla,ja aamulla silti virkeänä taasen..:)
myöhään... ja mie olen aamuvirkku..... ja jos nukkuisin niin pikkuinen mut herättää joka tapaukses....:))))ja aina virkeä...:))
- Doe-01
BBrunetti kirjoitti:
myöhään... ja mie olen aamuvirkku..... ja jos nukkuisin niin pikkuinen mut herättää joka tapaukses....:))))ja aina virkeä...:))
Mutta minä kun olen ainakin toistaiseks vielä poikamies,ja saisin nukkua vaikka kellon ympäri,jollei välillä pitäisi töihinkin mennä..;)
Ja mikä tärkeintä, kullanmuruni herättää minut joka aamu n.7.30 hyvän huomenen tekstarilla:))) Doe-01 kirjoitti:
Mutta minä kun olen ainakin toistaiseks vielä poikamies,ja saisin nukkua vaikka kellon ympäri,jollei välillä pitäisi töihinkin mennä..;)
Ja mikä tärkeintä, kullanmuruni herättää minut joka aamu n.7.30 hyvän huomenen tekstarilla:)))mukava saada sellainen kiva herätys...:)))nyt lähen syömään....Heips.. niin ja päivän jatkeet...:)))
- Doe-01
BBrunetti kirjoitti:
mukava saada sellainen kiva herätys...:)))nyt lähen syömään....Heips.. niin ja päivän jatkeet...:)))
Sehän on jo lounasaika.
- AROSUSI-09
Pitää kohta kirjuutella täysikuusta...
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906