Alkovin ikkuna oli jäänyt auki ja tuuli vei sen mennessään (olisi tietenkin pitänyt tarkistaa lasten jäljiltä, mutta...) Ikkuna saatiin talteen mutta kahdessa osassa.
Onko kellään kokemusta voiko pleksipalat liimata yhteen niin että kestää? Mikä liima olisi hyvä?
Kiitos avusta
haljennut ikkuna
8
1722
Vastaukset
- lahjomaton_
Tietäsköhän sellaiset autokorjaamot jotka "hitsaa" muovisia autojen puskureita!
- J.K.L
Käytä jotain pikaliimaa,mä olen itse käyttänyt Cascon Express Lim pikaliimaa,se on hyvää ja väritöntä,ja kyllä on monessa paikassa kestänyt hyvin,juuri äsken käytin sitä,se on sellasessa pienessä pulossa ja siinä on pieni pennsseli jolla sitä liimaa levitetään..
pleksi (= akryylimuovi) millään liimalla lujasti kiinni. Eihän tuo kokeilu kyllä paljoa maksane kuitenkaan.
- löytyy
Sen nimi on ARALDIT kaksoiskompponenttiliima. Kestää kuivua kauan mutta taatusti liimaus pitää ja pitää myös veden!
P.S. Kysele myös karavaanaritarvikkeita myyvistä liikkeistä josko löydät siihen tarvikeikkunan. - apua
Yritän ainakin ensin tuota liimausta.
Hyvää viikonloppua kaikille.- Ikkuna
Ei sitä liimaa millään siististi. Ei ne pikaliimat eikä ARALDIT siinä kauan kestä.Sama vaikka laitat POP niiteillä pellin siihen yhtä hyvä.
- halki
itse korjasin hljenneen ikkunan tangentilla ja on pysynyt se ikkuna ei ole pleksiä vaan polykarbonaattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.832804- 651088
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.200932Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85876Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4855- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52816
- 43805
- 41788