Fazer Amicalla tuntipalkat?

Satu

Mitä tuntipalkkaa ammattitutkinnon suorittaneelle keittäjä/keittiöapulaiselle Amicalla maksetaan ? Tietäiskö kukaan mahdollisesti =)

9

4234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stogen

Kuta kuinkin TES:in mukaan, eli siinä 9 e tunti.

• aluepäällikkö

ylitöistä ei makseta, ne saat sitten vapaana :) kyllähän jokainen ravintola-alan ammattilainen puskee 10h työt siihen 7h jaksoon.

nimim. "nyt kun ei ole muutakaan tekemistä niin tässä on rätti..."

Vitut. Muista että siellä on aina yksi työntekijä liian vähän.

• Näin on

Keittäjän palkka on huonompi kuin kokin. Tässä kohden Amica maksaa taatusti huonointa mahdollista eli keittäjän tai k-apulaisen palkkaa (vaikka teet kokin töitä.) Jos työpaikkasi voidaan tulkita kahvila-ravintolaksi, saat todennäköisesti keittäjän palkkaa. Ja Amicahan tulkitsee paikkansa itse, vaikka työ olisi samaa kuin "oikeassa" ravintolassa. Ole tarkkana - kusetusta tapahtuu melkein aina.

• ex sellainen

Todennäköisesti nimikkeesi tulee olemaan ravintolatyöntekijä (ryhmä 2) ja teet kaikkea tällä palkalla: tarjoilet, keität, annostelet jne.

• Itse töissä

Aluksi vähintään PAM:n TES, mutta jos siltä näyttää voidaan sitä nostaa, osaamisen ym. muiden syidenperusteella. FazerAmicalla on käytössä kuukausipalkka, ja ylityöt voi valita ottaako tunti/tunnista vapaina vaiko maksetaanko rahana.. Mitä henkilömäärään tulee sitä on juuri sopivasti suhteessa keskimääräiseen laskettuun/ toteutuneeseen asiakasmäärään katsottuna, ainahan sitä tulee niitä "asiakas-virta piikkejä", jolloin tuntuu että työntekijöitä on liian vähän.. =) Lisäksi täytyy ottaa huomioon, että se on iso talo ja siinä on ison talon edut...!

• amica sucks

jaa että mitkä edut!!!! täysin paska koko iso talo.

• työntekijä
        amica sucks kirjoitti:

jaa että mitkä edut!!!! täysin paska koko iso talo.

ylitöitä ei saa tehdä, jos joutuu tekemään ne annetaan HUOM!annetaan vapaana, ei puhettakaan että rahana, jos erehdyt pyytämään rahana voit olla varma ettei ylitöitä enää teetätetä vaikka rahalle olisikin tarvetta. Lisäksi saa tehdä monen ihmisen työt liian vähäisessä työajassa.Ja ylitöiksi ei saa mennä, mutta työt pitää silti olla hoidettuna. Kyllästynyt koko hommaan..Positiivista palautetta en ole saanut työnantajantani kertaakaan työssäoloaikanani!

• kysynvaaa...........

Ison talon edut?

• Arttu sSakari

Kohtahan kaikki amicalaiset ovat ravintolatyöntekiöitä joille maksetaan TES taulukon palkka ... Ei lisiä tai ylityö korvauksia....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe