latasin just netistä tuon ikurim mimmin ja olipa se kyllä iso pettymys. oiskohan poikien jo aika laittaa pillit pussiin???
uudet biisit on huonoja
10
1538
Vastaukset
- Se on
Tosi hyvä biisi. Ja jos ei tykkää niin ei tartte kuunnella.
- tapiok
Popeda oli hyvä ja minä olin fani. Ostin levyjä ja kävkin keikoilla. Nyt biisitkin tekee joku muu. Ei tämä vetele. Huonoa on.
- A. Ramone
Kieltämättä Popeda kaipaisi uusiin biiseihinsä vähän ronskimpaa otetta. Keikallahan bändi toimii edelleenkin todella hyvin! Turha niitä biisejäkään on muilla teettää. Kyllä kai Pate ja Costello osaisivat tehdä ne itsekin.
- Karppa
kun kuuntelee riittävän monta kertaa..jää päähän soimaan.Kaikki vaan toivoon eri radioista niin..siitä lähtee rokken roll..
- raimoeräjorma
Popeda on suolenmutkasta, ja syvältä.
- 43647747
Ja tämän päätit tulla kertomaan tähän viestiketjuun 11 vuoden jälkeen?
Popedan parhaat levyt= 1.Hullut koirat 2.Raswaa koneeseen 3.Popeda 4.Mustat enkelit
Parhaimpia yksittäisiä biisejä =
Minä elän
Eläinten vallankumous
Hei nainen
1972
Hei mies
Mauno soittaa stereoo
Savusuudelma
Tahdotko mut tosiaan
Palle And The Boys
Matkalla Alabamaan
Nukke
Läpi unen seinän
Kymmenen uutiset
ABCD-rock
Kuulat sekaisin
Ellu
Avaruusseikkailu
Hullut koirat
Onnenpyörä
Uni
Älä koske
Taivaanrannan maalari
Luvattu maa
Raswaa koneeseen
Da da
Hautajaiset
Tellus
Palkkasoturiksi Nuubiaan
Älä kirjoita tauluun
Nyrkki-Kyllikki
Tuomas parka- linttahieho
Beibi lähtee vankilaan on hyvä.
- popedain
Uusi biisi ei hyvä.
- Angrypate
Tää pändi on kyllä kadottanut totalisesti tatsin Täydellisten Miesten jälkeen. Sais palata kunnon rokettiin, eikä mitään iskelmähilipatihippaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249