kissatauluja

osaisko joku sanoa kuka on maalannut sellaisia veikeän näköisiä kissatauluja, oon nähny niit monissa liikkeissä?

5

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

väärässä mut oiskohan Kain Tapper maalannu kissoja?! sellasia mustia kissoja.

• TaiteilijaM

Kain Tapper on enemmän keskittynyt kuvanveistoon. Tarkoitat varmasti Frans Toikkasta joka on kyllä samalta kylältä ja edesmenneen Tapperin ystävä. Toikkanen tekee grafiikkansa pääasiassa mezzotintotekniikalla ja ovat tarkkoja kuvauksia oman pihapiirinsä kissoista. Jos olet oikeasti kiinnostunut Toikkasen töistä niin minulla voisi olla yhteydet saada niitä.

Terveisin saman kylän nuorempi tulokas ...

• xxxxxxxx
        TaiteilijaM kirjoitti:

Kain Tapper on enemmän keskittynyt kuvanveistoon. Tarkoitat varmasti Frans Toikkasta joka on kyllä samalta kylältä ja edesmenneen Tapperin ystävä. Toikkanen tekee grafiikkansa pääasiassa mezzotintotekniikalla ja ovat tarkkoja kuvauksia oman pihapiirinsä kissoista. Jos olet oikeasti kiinnostunut Toikkasen töistä niin minulla voisi olla yhteydet saada niitä.

Niin kyllä tässä nyt on Tapperit ja Toikkaset menneet sekaisin. Ja ne Toikkasen kissat ovat muuten grafiikkaa, eivät maalauksia. Niin ja ei niitä Tappereita ja Toikkasia joka liikkeessä myydä - alkuperäinen kirjoittaja taitaa nyt puhua enemmänkin sisustustauluista...
        Mietinkin tässä taannoin tuota Saarijärven taiteilijayhteisöä ja täytyy sanoa, että sillä kaupungilla on kyllä aihetta ylpeillä taiteilijoillaan - sieltä tulee suuri joukko upeita menestyneitä taiteilijoita.
        t: isän puolelta saarijärveläinen

• milli
        xxxxxxxx kirjoitti:

Niin kyllä tässä nyt on Tapperit ja Toikkaset menneet sekaisin. Ja ne Toikkasen kissat ovat muuten grafiikkaa, eivät maalauksia. Niin ja ei niitä Tappereita ja Toikkasia joka liikkeessä myydä - alkuperäinen kirjoittaja taitaa nyt puhua enemmänkin sisustustauluista...
        Mietinkin tässä taannoin tuota Saarijärven taiteilijayhteisöä ja täytyy sanoa, että sillä kaupungilla on kyllä aihetta ylpeillä taiteilijoillaan - sieltä tulee suuri joukko upeita menestyneitä taiteilijoita.
        t: isän puolelta saarijärveläinen

SARI.K piirtää kisuista ihania tauluja.

• S123
        TaiteilijaM kirjoitti:

Heips! Vieläköhän sinun kautta niitä tauluja voisi saada, olisin kovasti kiinnostunut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe