Moi kaikille! ajattelin kirjoittaa tänne kun minulla eilen todettiin tälläinen sairaus kun Osteogenesis imperfecta-synnynnäinen luuston hauraus jota sairastaa suomessa 350 ihmistä.Tuo vaiva on melkein samaa kun osteoporoosi joka minulla on ollut jo 3 vuotta plus siihen lääkitys.Lääkäri katsoi silmiini ja totesi että valkuaisessa on sinistä väriä tietysati ihmettelin että mitä tarkoittaa.Siis olisi kiva tietää onko muita tuota vaivaa sairastavia.tässä on osoite tuon osteogenesis imperfecta yhdistyksen sivulle ja tuo osoite on: http://www.suomenosteogenesisimperfecta.fi/
onko kenellekään
minä74
1
634
Vastaukset
- sukuvikako?
Ei ole ilmeisesti kukaan muu vastaavaa tautia sairastava osunut tälle palstalle. Miten olet pärjännyt sairautesi kanssa? Minkä ikäinen olet? Eikö tuo sairaus todeta yleensä jo melko nuorena?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862