Mitä asiallisia deittipalstoja?

Nimetön

Päädyin uusiosinkkuna tutkimaan netin deittipalstoja. Kertokaapa kokeneemmat mitkä ovat mielestänne kolme parasta deittipalstaa joissa ihmiset ovat liikkeellä etsimässä pysyvää parisuhdetta. Kapakat eivät enää jaksa kiinnostaa.

13

9247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ccastro

Jos olet nainen, niin varmaan kaikki toimivat. Tärkeintä on tietysti ilmoituksen sisältö, jolla teet karsinnan. Käytetyimmät ovat varmaankin suomi24, deitti.net ja sinkut.net. Asiallisin taitaa olla kotisatama, joka on lähinnä uskovaisille, mutta voi sitä muutkin käyttää.

• virpi

heippa !

viestistäsi ei käynyt ikä ilmi mutta 30-50v. sinkuille on oma sivusto perustettu jo reilut 4 vuotta sitten ja siellä on rekisteröityneenä n.2640 sinkkumiestä ja sinkkunaista.
      Sivusto ( nimeltään . bonkut ) on vain suljettu yhteisä johon pääsee mukaan jos saat kutsun joltakin sivuille. Jos haluat sinne niin laita minulle sinun meiliosoite niin laitan kutsun tulemaan .

kyllä muutkin 30-50 v. ja sinkut voi laittaa meiliosoitteensa niin laitan kutsun tulemaan.

liittyminen on ilmaista eikä velvoita mihinkään.Sivuilla sinkut sopii leffailtoja, ravintolaa, harrastuksia ym.

toivottavasti saat siitä iloa elämään ..minä ainakin sain :)

t. virpi virpi1967@hotmail.com

• ladygin

Bonkkuilemaan! Siellä on tosi mukavaa, vaikkei heti paria löytäisikään:))!

• Joskus bonkku

Muistaakseni kaikki bonkkujen tapahtumat ovat pääkaupunkiseudulla, eli se on lähinnä pääkaupunkiseutulaisille. Tai sitten on matkustettava muualta sinne jonnekin kauas.
        Eikö vain?

• Nimetön

saisiko tätä kautta kutsun bonkkuihin, oli Uutena Vuotena Porkkalassa ja siellä oli mukavaa ja haluaisin tietää muista tapahtumista ja, onko tarkkaa ikärajan kanssa, saako olla pikkasen yli viiskymmentä.

• bonkut
        Nimetön kirjoitti:

saisiko tätä kautta kutsun bonkkuihin, oli Uutena Vuotena Porkkalassa ja siellä oli mukavaa ja haluaisin tietää muista tapahtumista ja, onko tarkkaa ikärajan kanssa, saako olla pikkasen yli viiskymmentä.

Heippa

Bonkut on muuttanut sivustoa kun msn.in ilmainen sivusto lopetettiin, joten uusi osoitteemme löytyy osoitteesta www.bonkut.net

Seuraava tapahtuma on vappuna 2009 Porkkalassa jolloin 50 uusiosinkkua mahtuu juhlimaan kanssamme merenrannalle 2 vuorokaudeksi . Puolet paikoista on naisille ja puolet miehille.

Ikäskaala menee n. 30-55 v.

Jos haluat lisätietoa, niin käy liittymässä tuonne bonkut.net sivustoon jolloin saat jakeluna postia kun paikat tulee myyntiin.

T.VIRPI

• Suomi24 Treffi, Cityn Deitti, Soneran Sinkut.net
      ja tais Jippiilläkin olla jokin deittipalsta. Minusta ihan käyttäkelposia kaikki.

• ehdottomasti

maailman parhaimman miehen jippiin treffimestasta, siitä on jo jokunen vuosi. Taso lienee laskenut, kun otin parhaimman itselleni=)

• kiitokset

Kiitokset vastaajille, käyn tsekkaamassa sivut ja laitan ilmoituksen. Riittää kun löytyy yksi hyvä nainen :-)

• täytätkö nämä
        kiitokset kirjoitti:

Kiitokset vastaajille, käyn tsekkaamassa sivut ja laitan ilmoituksen. Riittää kun löytyy yksi hyvä nainen :-)

vaatimukset...Alkoi kiinnostamaan oletko n.30-35, pääkaupunkiseudulta...laita meiliosoite tulemaan, jos haluat kirjoitella....

• valitettavasti
        täytätkö nämä kirjoitti:

vaatimukset...Alkoi kiinnostamaan oletko n.30-35, pääkaupunkiseudulta...laita meiliosoite tulemaan, jos haluat kirjoitella....

Olen ylittänyt jo toivehaarukkasi eli ikää on 47 vaikka en sitä itse huomaakaan ;-)

• "onnenpekka"

Uusiosinkkuna liikuskelin itsekin treffipalstojen viidakossa ja vaimoni löysin sinkut.net palstalta. Jaah ihanan rakkaan löysinkin. Aijai, että meni isokin mies ihan päästään pyörälle. :)

• Maisa8

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe