Ei oo nettiseksiiiii tarjol mut... Mut virtuaali sumpit kyl voisin tarjota....:)
Iloista päivää vaan kaikille:)))
Huomenta....
27
1009
Vastaukset
- Nylkkäri
Kahvit on juotu ilman konjakkia.
Ongelmiakin on olen yrittänyt
lukea rivien välistä,mutta en
siellä mitään lue. - nylkkäri
kahvia juotu kiitettävä määrä.
Kauppapäivä tänään ja pitäähän
sitä hakea juotavaakin.
Vaikka en uskokkaan Jumalaan
niin aamurukouksen luin
ja se menee näin.
Herra varjele ihan selvältä
päivältä. - aamutoimista
Eipä tässä net-sex mieleen tule, kun oli juuri tossa livenä harrastanut sitä erittäin antosasti. Vaimo kertoi tuntemuksensa olevan, kuin varpaan kynnet olisi irronneet!
Mutta hyvää päivän jatkoa sullekin!
mutta toisaalta missäpäin nää virtuaalili sumpit tarjolla tai vaikka ne muuttettais liveksi!? Mitä siitä taas voisi seurata?? Ei sitä sillee niin puhki ole etteikö ruskeaverikkö saisi aikaan ihanan sektion! - tuplaten
kun tää suomi sekuaa ja ilmoittelee ettei mene ja sitä sun tätä
huomasin muuten aamulla saman ku tätä avausta yritin.... Lopetin ja kyllästyin sitä lähettämään niin hups huijaa olikin tullut vaikka suomelta olin aivan toisen tiedon saanut...
Mut hei sulla vaimo... saatkin varmaan siltä sumpit hyvät... Niin ja sen jumpan uusinnan...:)))
Päivän jatkeet muksat:)))- sinä?
BBrunetti kirjoitti:
huomasin muuten aamulla saman ku tätä avausta yritin.... Lopetin ja kyllästyin sitä lähettämään niin hups huijaa olikin tullut vaikka suomelta olin aivan toisen tiedon saanut...
Mut hei sulla vaimo... saatkin varmaan siltä sumpit hyvät... Niin ja sen jumpan uusinnan...:)))
Päivän jatkeet muksat:)))Niin sitä on aina kyltymätön ja se, että sanovat kaikenlaista ruoho vihreämpää aidantakana, vaihtelu virkistää ja .............
ja mikä ettei..?
mikä sun tilanne? sinä? kirjoitti:
Niin sitä on aina kyltymätön ja se, että sanovat kaikenlaista ruoho vihreämpää aidantakana, vaihtelu virkistää ja .............
ja mikä ettei..?
mikä sun tilanne?kivasta tarjouksesta mutta kiitos ei... Eikös se olis noloa jäädä kii housut kintussa....:))))tälle ruskeaverikölle ei varatut kelpaa niin eero epätoivo en ole....:))
- jolle vastaan
BBrunetti kirjoitti:
kivasta tarjouksesta mutta kiitos ei... Eikös se olis noloa jäädä kii housut kintussa....:))))tälle ruskeaverikölle ei varatut kelpaa niin eero epätoivo en ole....:))
Vilasin kuvasi ja olen todella samaa mieltä kanssasi, et varmaan ole mistään syystä, eikä minkään suhteen epätoivoinen, toisaalta en myöskään sitä tarkoittanut!
Mutta sex on kivaa kaikissa muodoissa yhteisessä sopimuksessa ja halussa! Myöskään mitään ei koskaan saa jos ei kysy eikä ehdota! Monesti voi jopa olla "hauskaa" ! jolle vastaan kirjoitti:
Vilasin kuvasi ja olen todella samaa mieltä kanssasi, et varmaan ole mistään syystä, eikä minkään suhteen epätoivoinen, toisaalta en myöskään sitä tarkoittanut!
Mutta sex on kivaa kaikissa muodoissa yhteisessä sopimuksessa ja halussa! Myöskään mitään ei koskaan saa jos ei kysy eikä ehdota! Monesti voi jopa olla "hauskaa" !ei voi mitään saada jos ei kysykkään...
Ja kyl mie seksistä pidän... Mut kumppanin pitää olla mun oma... En tykkää jakaa...;)))- vaikuttaa fiksulta
BBrunetti kirjoitti:
ei voi mitään saada jos ei kysykkään...
Ja kyl mie seksistä pidän... Mut kumppanin pitää olla mun oma... En tykkää jakaa...;)))Varmaan on ja uskon niin, sulla oma, ettei "jakaa" tarvitse!
vaikuttaa fiksulta kirjoitti:
Varmaan on ja uskon niin, sulla oma, ettei "jakaa" tarvitse!
Tää on mun periaate...Ja jotain olenkin jo löytänyt... Ja meinasin omaks napata...;))
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
Tää on mun periaate...Ja jotain olenkin jo löytänyt... Ja meinasin omaks napata...;))
omaksi..Lainaksi vaan!
- olette?
BBrunetti kirjoitti:
Silloin omalta tuntuu ja se kaikki on niin sit luvallista ja nautittavaa. Sen tunnet ja tuntenut olet. Hän asuu teillä tai päinvastoin, vai vain kylässä kuin vieraissa? Muuten miellyttävää sulta kuulla, että seksistä pidät ja varmaan nautit ja ossat nauttia.
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
mie kuulemma omaks saan... Niin hää lupas....:))
ota omaksi.. sano et lainaksi vaan voit ottaa??
Otso kirjoitti:
ota omaksi.. sano et lainaksi vaan voit ottaa??
lainaahan me kaikki kyllä ollaan... mie nyt lainaan sitten...:))
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
lainaahan me kaikki kyllä ollaan... mie nyt lainaan sitten...:))
sitä sattua, että kyllästyt niin lainatun voi aina palauttaa mut omasta on vaikeempi päästä eroon?
olette? kirjoitti:
Silloin omalta tuntuu ja se kaikki on niin sit luvallista ja nautittavaa. Sen tunnet ja tuntenut olet. Hän asuu teillä tai päinvastoin, vai vain kylässä kuin vieraissa? Muuten miellyttävää sulta kuulla, että seksistä pidät ja varmaan nautit ja ossat nauttia.
vielä.... kertaalleen ollut ja kato kokemus on opettan että ollaan nyt tarkkoja eikä hätäillä.... muuten mennää taas päin puuta ja kovaa...:))
Otso kirjoitti:
sitä sattua, että kyllästyt niin lainatun voi aina palauttaa mut omasta on vaikeempi päästä eroon?
mut en tiiä.. en mie kyllästy....:)tai parempi kai näin että katson mitä tuleman pitää...
- ja varmanpäälle
BBrunetti kirjoitti:
vielä.... kertaalleen ollut ja kato kokemus on opettan että ollaan nyt tarkkoja eikä hätäillä.... muuten mennää taas päin puuta ja kovaa...:))
Olet? Sitä täytynee kuitennii joka asiaa testata ja kokeilla, ettei menee pielleen. Varmaan olet sen jo tehnyt, hän niin "oma" jo on?
Toivotan hyvää onnistumista toisella yrittämällä! ja varmanpäälle kirjoitti:
Olet? Sitä täytynee kuitennii joka asiaa testata ja kokeilla, ettei menee pielleen. Varmaan olet sen jo tehnyt, hän niin "oma" jo on?
Toivotan hyvää onnistumista toisella yrittämällä!suhteessa että mies on sanansa mittainen sellainen keheen voi luottaa... luulen ainakin että nyt sellaisen löysin.. Siitä sitten en tiiä että kauan tää kestää...mut toivottavasti kestää...Niin ja että sille rittää yksi nainen... Ja luulen että riittää...:)))
- kiinni
BBrunetti kirjoitti:
suhteessa että mies on sanansa mittainen sellainen keheen voi luottaa... luulen ainakin että nyt sellaisen löysin.. Siitä sitten en tiiä että kauan tää kestää...mut toivottavasti kestää...Niin ja että sille rittää yksi nainen... Ja luulen että riittää...:)))
Riittääkö hänelle yksi nainen!!!
Toisaalta sun täytyy saamissa testeissäsi vakuuttua tuleeko myös sinä olemaan tyytyväinen ja vakuuttunut "lopun"elämääsi. Mutta nyt jo "masi" testanneena voit jo jotain tulosta saanut! Mutta asuitteko yhdessä, sillä se on se kuitenni suuri osa asiaa, jopa seksin yli pitemmällä tähtäimellä, meneekö sukset samaa latua vai ristiin. Mutta seksistä se yleensä yhteiselo ja tunne alkaa, miten ne ja se sopivat yhteen. mutta ei mitään suhdetta voi rakentaa seksin varaan, sä tiedät myös, mutta nyt omaasi kokeiltuasi, huomasit, että kivaa sekin on, jos siitä tykkää?
..oma taiteiden yöni on nyt.. ohi.. ja juon kahvikaakaoo.. jeps kiinni jäin tähän kamaan..
- AMR-52
...Brunetti, oon tas ilmaaantunut kehiin...))))
mitä siulle kuuluu? ajoin tänään ohi,en uskaltanut poiketa. oli muutoinkin vähän kiirus..(( kerro,mitä kuuluu??
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906