Kuka valmistaa kyseiseen veneeseen Sprayhoodin ja
avotilan kuomun. Kiitos vinkistä etukäteen.
Sunwind 311
5
1891
Vastaukset
- malli
Niin yleinen venemalli että varmastikin jokainen alan ompelimo omistaa kaavat ainakin sprayhoodiin. ITse tilasin turusta. Firmaa en nyt muista.
- Tiki
Turun markiisi ja peite oy / rusko vesont.1.
- H. Järvinen
Hyviä kokemuksia minullakin Turun markiisi ja peitteestä. Kts. http://www.mp-venekuomu.com/
Minulla on juuri samanlaisessa veneessä edellä mainitun Markiisi ja peitteen tekemä sprayhood ja sen jatkeena täysi avotilan kuomu. Olen ollut ratkaisuun tyytyväinen ja se on todella kätevä aurinkoa, sadetta, kastetta ja kylmyyttä vastaan. Kesällähän meillä nykyään aurinko paistaa niin paljon, että tällaisen kuomun alle, josta on reunapalat irrotettu, on miellyttävä piiloutua liialta lämmöltä.
Meillä ei ollut alunperin katossa mitään ripustuspaikkoja, vaan teetimme jälkikäteen rei'illä varustetut kangasliuskat kattoon. Näihin voi ripustaa pyykkinarut, jotka voivat olla aina paikalla, sillä ne rullautuvat katon mukana piiloon, kun katto-osa lasketaan alas. Vaikkapa öljylyhdyn voi ripustaa näihin kattoreikiin.
Olen jossain veneissä nähnyt myös sprayhoodin sisäseinässä kätevät läpinäkyvät kännykkätaskut. Näitä meillä ei ole, mutta aion ompeluttaa sellaiset ensi talvena.- Sprayhood/ kuomu
Kiitos kaikille asiallisesta palautteesta.
Näin nämä sivut toimivat parhaiten.
T. Halema
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164