Nyt tuli ongelmia, Googlesta ei ollut apua :)
Mulla olisi tarvetta sprayhoodille ja sitloodan takateltalle onko tietoa valmistajista?
Missähän hintahaarukassa nuo mahtavat liikkua?
Tuollainen takateltta on muuten mainio vekotin, vähän niinkuin katettu terassi ok talossa. Kovin harvassa purkkarissa olen tuollaista vaan nähnyt.
Sprayhood
6
2757
Vastaukset
- Paikallisessa
Teetin paikallisessa verhoomossa sprayhoodin Botnia 6:een. Normaali sprayhood, kooltaan sitä voisi luonnehtia ehkä suht. isoksi. Ei ollut ennestään mitään kaaria eikä mallia. Koko hommasta (sis. kaaret, kaavoitus, materiaalit, valmistus ja asennus) veloitus oli 550 e. En pitänyt sitä kovin pahana hintana ja tekijä sanoikin että asevelihintaan hän näitä vähän aina tekee.
- s/y Avec
Googlesta on apua. Kirjoita hakusanaksi "venekuomut".
Minä teetin Avance 24:ään "pappateltan" sukulaistytöllä. Siitä tuli tosi hyvä. Paikallisen telttaliikkeen tarjous oli 700 EUR. Parikymmentä vuotta sitten teetin MYyhyn samalla telttaliikkeellä 700 markkaan kuomun. - olga
vähän turhaan käyttöä loppujen lopuksi aika vähän
satamissa ei viitsi/jaksa laittaa ylös
enemmän olen nyt ajatellut etelästä tuttua aurinko suojaa jota voisi pitää päällä aina- tätä
Verhoilu Seppo. Laadukasta työtä, hyvä palvelu eikä hintakaan ollut paha.
- sitloodan teltta
tätä kirjoitti:
Verhoilu Seppo. Laadukasta työtä, hyvä palvelu eikä hintakaan ollut paha.
Turun suunnalla ainakin Venetex niminen yritys
teki mun veneeseen. Tuli ihan kohtuuhyvä.
Vene merkki sen verran harvinaisempi täällä, että
koko homma mallinnettiin veneellä syksyllä ja
sovitusten jälkeen oli valmista keväällä.
Spray hood ja istuinlaatikon teltta kaaret yms yhteensä n 1200.-
Tuntui paljolta, mutta kunnollisen tekeminen itsetehtynä olisi vienyt kylläkin kohtuuttomasti aikaa. Lisäksi pitäis omistaa "ammattiompelukone"
Kyllä se varmaan sen 10 vuotta kestää.
Katso "Yleistä veneilystä" otsikko Sunwind 311!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047