iskelmän ihme

Luulin jo, ettei Iskelmä soita tänään Freemanin "Ajetaan Tandemilla"-biisiä ollenkaan, mutta sitten se tapahtui..!!
Klo: 12,30 Iskelmä soitti sen jälleen kerran:(((
Voisiko joku käydä varastamassa sen levyn sieltä studiosta, että päästäisi siitä biisistä edes vähäksi aikaa.. alkaa jo tympimään, kun sama biisi on soinut kaksi vuotta tunnin välein:(((

12

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkele puussa

...joo..liika on liikaa..oli asia MIKÄ tahansa..

• rita

Kuinka ollaakaan ajattelin tänään itse just samaa kun kävin sulkemassa toosan tään biisin taas kerran soidessa.Freemanin kimitys alkaa olla liikaa,kun en muutenkaan kestä koko miestä.

• Tolla periaatteella sieltä Iskelmästä sais pölliä melkein kaikki muutkin levyt.

• Toivo meni

Että edes uuden omistajan myötä olisi muutosta tapahtunut.Itse olisin kyllästyttävät vakitoimittajat vaihtanut,samat s....nan jutut päivästä ja vuodesta toiseen ,puhumattakaan tiettyjen artistien suosimisesta.Itse kuuntelen päivittäin 10 sekuntia,mitään muutosta ei ole tapahtunut.

• Saapas

Jospa ne toimittajat haluaa ajella sillä tandemilla, kun soittavat muita levyjä. Tosi surkeeta, että eivät keksi uusia levyjä ja biisejä, vaikka niitä on tässäkin maassa pilvin pimein! Vaihtelu virkistäisi jo kummasti!

• rita

Voisko joku ystävällisesti pölliä myös Jani Vikholmin levyt.Kun ei tyypillä ole ääntä ja kaikki biisit on samalla,kerran "hyväksi"havaitulla kaavalla tehty.

• Iskelmän ystävä

Iskelmä oli pitkään vakiokanavani niin kotona, töissä, mökillä kuin autossakin. Tänä kesänä sain kuitenkin niin tarpeekseni 18 kertaa päivässä soivista samoista kappaleista (erityisesti näppylöitä aiheuttaa Anne Mattilan "Perutaan häät"!), että vaihdoin Sävelradioon.

Sävelradiokin on tietääkseni soittolistaradio, mutta sen tarjonta on kuitenkin huomattavasti monipuolisempaa kuin Iskelmän. Esimerkiksi nuoruuteni idolia Beatlesia se soittaa paljon useammin kuin Iskelmä.

Iskelmässä ärsyttää myös se, että kymmeniä vuosia alalla olleiden konkareiden levyistä soitetaan vain sitä viimeistä sinkkua, vaikka tarjontaa olisi satoja kappaleita. Monipuolisista artisteista tällainen soitto antaa aivan liian yksiokoisen kuvan.

Sitä paitsi Säviksessä musiikin ja mainonnan suhde on asiallinen, Iskelmässä mainoksia saattaa tulla joka kappaleen jälkeen.

• maukas

Samaa olen ihmetellyt minäkin, nimittäin toi Mattilan perutaan häät.
        Ihmettelen kuka jaksaa tuollaista p***aa kuunnella!
        Pakko vaihtaa kanavaa:(

• Saapas

Kuule, samoin minä olen korviin saaakka kyllästynyt Iskelmässä pyöriviin samoihin biiseihin. Vaikka olin alun alkaen puuhaamassa kanavan kuuluvuutta tänne pääkaupunkiseudulle, niin toden totta saman toistuminen kyllästyttää. Artistejahan on vaikka kuinka paljon ja lauluja heillä vielä enemmän. Miksi siis jankkasta yhtä ja samaa mm. "Perutaan häät", joka on todella epäonnistunut biisi.

• Petri

laittakaa nyt ihmeessä palautetta näistä asioista sinne iskelmän sivuille. Sieltä kyllä löytyy se palaute osio. Mitään muutosta ei ainakaan koskaan tapahdu, jos vain täällä tästä asiasta valitetaan. Oma palautteeni on jo ainakin lähtenyt matkaan. Ja kyllä he muuten siellä niitä lukevat, olen aikaisemmin saanut pariinkin palautteeseeni vastauksen sähköpostiini, joten perille ainakin menevät!

• Saapas

On sinne palautetta laitettu, vaan muutosta ei tähän päivään mennessä ole tullut. Toivottavasti jatkossa tulee!

• Arvaa olenko laittanut palautetta??!
        Koskaan eivät meiliin vastaa, paitsi jos kehut Iskelmää maailman parhaaksi radiokanavaksi.
        Montako kertaa olet kuullut lähetyksissä luettavan negatiivista palautetta?
        Mä en ole kertaakaan:((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe