Mun gage sekos täydellisesti en pysty lähettää viestejä en soittamaan esim. kun soitan niin puhelin sammuu ja näyttöön tulee virhe tekstejä ei mikään muukaan ohjelma toimi ja ohjelmia häviää itsestään. Taitaa olla kaatopaikka kamaa. kiinostais vaan ,että Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa.
N-gage sekos
8
1184
Vastaukset
- N-gage master
Juu toi on tosi ikävää! Mut tiedän ihan tarkkaan mikä kännykässäsi on VIIRUS!!! Siihen ei sitte muu auta ku viedä känny huoltoon tai ladata fixaus ohjelma mut se voi joskus hajottaa gagen lopullisesti joten suosittelen huoltoa! Huollossa ne päivittää käyttiksen ja korjaa kännnykkäs! sit ku saat sen takas kannattaa ladata viirus ohjelma sivulta www.N-symbian.com rekistöröidy ja lataa semmonen viirus ohjelma jos on kärpäsen kuva!! ja lähetä ohjelma gagees!!
- manne
kiitos vaivan näöstä
- N-gage master
Mul on tullut samanlainen ongelma mut se sammu heti ku se kysy pin koodi!!
- Minäpäää
Minun n-gagestani löytyi kesäloman alkupuolella viirus jonka nimi oli CommWarrior. vein kännyn huoltoon ja se korjautui. 20€/2 viikkoa....=)
- manne
heti ku kysyy pin koodia niin tulee system error ja sammuu
- minä
Itselläni alkoi myös pukkaamaan järjestelmävirhettä sun muuta kivaa käynnistäessä niin päätin resetoida koko romun. Menee ihan tehdasasetuksiin hävittää kyllä yhteystiedotkin. Todennäköisesti formatoi puhelimen flash muistin ja asentaa uudestaan jostain rom muistilta tms. http://www.filesaveas.com/ngage.html
- minä
puhelimen käynnistymisessä kestää jokunen tovi, että ei kannata hermostua ja missään nimessä ei saa poistaa akkua tms sillä välillä. Voipi käydä niin, että puhelin ei enää herää ollenkaan henkiin en ole varma, mutta ei sitä koskaan tiedä. Itse luulin, että koko luuri sekosi kun resetoimisessa kesti ja kesti, mutta ehkä se juuri johtui siitä muistin tyhjentämisestä ja uudelleenasentamisesta.
- niko
Mulla on ollu ja se pitää viedä johonki liikkeeseen formatoitavaks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738