pokemon apua tarviin silveriin

squirtle12

niin siis miten saan siirrettyä kiviä pokemon silverissä? pystyn kyllä nyt "räjäyttämään" niitä, kun laitoin sen rock smach:in yhelle pokemonille. minkä sitten tarvii, että voi liikuttaa/ työntää kiviä?

ps. toivottavasti joku vastaisi pian...

7

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ken

öh mee olivine cityy ja mee kahvilaa.Puh

• minä

mulla on strengti mutta en voi siirrellä niitä kivii ja mikä neuvoks ja miten pääsee sen yhen tornin läpi siinä ecruteak salin kaupungissa?? vastatkaa pliis nopeesti ja mös tietoo siitä seuraavasta kaupungista

• pateksi
        minä kirjoitti:

mulla on strengti mutta en voi siirrellä niitä kivii ja mikä neuvoks ja miten pääsee sen yhen tornin läpi siinä ecruteak salin kaupungissa?? vastatkaa pliis nopeesti ja mös tietoo siitä seuraavasta kaupungista

sen kivi siirto homman saa ekasta kartan taistelu pokemonien salilta silt likalt mikä seisoo siiin salin ees muistaakseni =)

• LOL

siihe tarvii strenghtin, jonka saa olivine cityn kahvilasta. puhu yhelle tyypille, ja se antaa

• uunogaavid

Mene olivine cityyn ja puhu poke centterin vieressä olevassa talossa olevalle sinipukuiselle ukolle.

• Lateks

sen siirto homman saa taistelu pokemonien salilta muistaakseni sen luvan käyttää saa siltä johtajalta mutta mutta itse taidon silt likalt siin salin oven eessä. en oo varma mut luulen niin =)

• Suus lake

voit työntää kiviä menemällä taistelu pokemonin salin ja sen jälkeen siin salin oven ees pitäs olla joku hahmo jolle puhutaan niin se sit opettaa sen siirto taidon luvan käyttö siihen siirtoon tarvii mennä se sali. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe