Onnistuuko sijoitusasunnon hankkiminen ulkomailta suomalaiselle joka ei itse muuta kys asuntoon saati maahan? Entäpä tosinpäin, eli ulkomaalaisen (ehkäpä EU:n ulkopuolelta tulevan) kiinteistökauppa Suomesta, onnistuuko ongelmitta?
Jos osaisit vinkata sivustoon josta voisin kysellä vielä lisätietoja olisin erittäin kiitollinen tiedoista!
Ulkomailta sijoitusasunto
3
477
Vastaukset
- diiiiiiiiiiiiiiiileri
osaan auttaa sinua pulmassasi
- Alanyapro
Turkki on lisännyt huimasti suosiotaan niin lomakohteena, kuin kohteena sijoittaa loma-asuntoon.
Esim. Sijoitusasunto Alanyassa hyvällä sijainnilla rannan lähellä poikii huimat vuokratulot sesonkiaikana.
Vuokra mitä pyydät talvi aikaan kuukaudessa on summa jota voit pyytää sesonkiaikaan viikossa huoneistostasi.
Alanya on huikean suosittu skandinaavien, saksalaisten, hollantilaisten, belgialaisten ja venäläisten keskuudessa. Jos sijoitat hyvään asuntoon, hyvällä sijainnilla sinulla ei ole huolen häivää vuokrata asuntoasi eteenpäin.
Tsekkaa: www.alanyaproperties.com- Siltä se näytti.
Minun kokemukseni päinvastainen. Tutkin n.2vuotta ostaa sijoitusasunto Alanyasta. Ostohinta halpa. Mutta sitten kun vuokraa eteenpäin Suomesta käsin, en saanut yhtälöä koskaan toimimaan taloudellisesti kun ottaa huomioon vuokra-ajan, vuokrauskulut, mahdolliset remonttikulut, siivous- etc sellaiset maksut / vuokratuotot / verotuksen.
Parempaa tuottoa saa Suomessa vuiokra-asunnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337