Toista viikkoa sitten rellestin palstalla, kuin Jumalasta seuraavaksi viisain. Jakelin muille neuvoja parhaimpana psykoterapeuttina, ja vielä piti oikein julistaa, että nyt alkaa hallittu kännääminen kossulla yhdeksi illaksi. Kissan viikset. Sen yhden kossupullon join, mutta kun seuraavana päivänä ikäänkuin jonkun toisen koivet veivät Alkoon, ja sitää vanhaa rataa meni viikko.
Minulla tämä, ja pidemmätkin putket päättyvät aina siihen, että olo on helvetillinen ja promilleja voi olla 3-4, nenän edessä kossua vaikka ämpärillinen ja sitä kiskon kaksin käsin, niin se helvetillinen olo ei korjaannu yhtään.
Siitä se sitten alkoi vanhasta kokemuksesta kuoleman teko, jota kesti kaikkine ilmiöineen 4 vrk. mutta tänne taas jäin muiden kiusaksi.
Sen verran tuli nöyryyttä, että se elvistely jää vähemmälle, enemmän pitää olla asialinjalla. Sitten jos taas alkaa olemaan elvistelyä ilmassa, on meikäläisellä putki lähellä.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä...
3
714
Vastaukset
- getgu
Kovin on tuttua tekstiä,kovin tuttua vuosien takaa haamut näyttäytyvät mulle sun tekstinä Aippi?
- nostalgiaan
Lopeta itseruoskinta, sinähän testasit alkoholin vaikutuksia oikeastaan meidän kaikkien puolesta. Mielestäni päädyit siihen samaan, kuin meistä monet, toiseksi jäin.
Kiitos vain kokemuksestasi, olet mielestäni hyvin rohkea, kun uskallat kertoa mitä tapahtui, etkä syyllisty itsepuolusteluun.
Toivon vain, että selviydyt takaisin raittiuteen ilman erikoisia kemian testejä. Lopuksi pieni lause, meille kaikille; "Älä ota itseäsi niin kirotun vakavalta kannalta". - kokemuksista
Tämä on hyvä pitää mielessä kun ajatusmaailma alkaa muuttua. Itsellänikin on muutaman vuoden takaa näitä kokemuksia mutta nyt meidän ei tarvitse kokeilla, kun olet tehnyt sen puolestamme.
AA:ssakaan ei tarvitse itse käydä kentällä, siellä on koemaistajat omasta takaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778