Mulla on tää vanhempi (parempi) n-kaken malli kännykkänä. Mulla on myös 128mb muisti. Mulla on koko muisti täynnä "sellasia" videopätkiä. Yhteenlaskettu videoiden kesto menee yli 1½ tunnin! Niitä videopätkiä on sitten kiva katella iltasin peiton alla. :D
Suosittelen kaikille n-gagea ! Videot lataan dc :n kautta ja siirrän puhelimeen sen datakaapelin avvullaaa....
Kännykivaa! :D
N-kakun frendi
4
746
Vastaukset
- pejko-
hei mitä jos kertoisit vähän lisää
- hhh
Kerros linkki mistä sait pätkäs:)
- --.-.-.-
DC on ohjelma. Lataa se eka jostaib.
- lol xD
minkäslaisia videoita katsellaan yöllä peitonalla xD
kai sä käytät smartmovie;ta? se on kyllä kieltämättä yksi parhaista kännyohjelmista... mutta se vaan tuppaa sekoilemaan (esim. registeröity versio saattaa jokupäivä ilmoittaa itsensä rekisteröimättömäksi ja sen sellaista. kyseinen unregisteröinti on käynyt minulle pari kertaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111