Viiriäiskukkoja

ronjaliini

Kaksi kirjavaa viiriäis kukkoa,piti olla naaraita,mutta osoittautuikin koiraiksi.
Pärjäävät kahdestaan jos ei ole kanoja joukossa.
Yksinään kiekuvat helposti,myisin mieluusti erikseen kanalaumaan,että saisivat oman haaremin
Ikää pojilla pari kuukautta.
hinta:25e/yhdessä ja 15/kpl
Kuvia saatavilla.
http://lemmikit.myphotoalbum.com

7

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiriäisharrastaja

Voi kuule 15e/kpl on tavallisen värisestä kukosta ihan liikaa!
      5e voisi EHKÄ joku maksaa. Erikoiseista väreistä pyydän 10e/kpl.
      Ja joskus kukoilta on vaan otettava pää pois...

• ronjaliini

mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
        ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät.

• hemuska
        ronjaliini kirjoitti:

mikä nyt on tavallista...itse olen nähnyt vain noita koko ruskeita ja minusta nuo ovat paljon hienomman värisiä...koko ruskeista sain kun myin 2kanaa ja kukon niin 50e joten en pidä tuota ollenkaan pahana hintana...nuo valkoiset ovat vähän erikoisempia,mutta minusta nuo ovat hienompia:)
        ja minulle ne ovat lemmikkejä...yhtäkään en ole ikinä syönyt enkä syö...sisällä talossa viettävät talvet ja pihalla kesät.

Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.

• Viiris
        hemuska kirjoitti:

Ja minä kyllä sanoisin et eipä tuo kai paha hinta, esim. faunattaressa on tavallisen värisiä ollut 20€:n hintaan. Ja kyllähän sitä nyt lemmikistä maksaakin mielellään enemmän, jos ruuaksi menee niin eri asia. Kuka niitä söpöläisiä sit viittii syödä.

Eikös Faunatterissa ole yleensä jos ollenkaan siniviiriäisiä, eikä tavallisia? Kuvista päätellen myynnissä on kaksi tavallista viiriäistä. Siniviiriäiset ovat sitten hieman arvokkaampia eli n. 20e.

• en edelleenkään jaksanut ki...
        hemuska kirjoitti:

että kyseessä oli ihan alkuperäisiä viiriäisiä mitä luonnostakin saattaa pongata,ei siis siniviiriäisiä jotka ovat kyllä huomattavasti kalliimpia:)

• Sanere

Aikoinaan omat viiriäiseni ostin ulkolinnuiksi maatilalta 6e/kana ja kukko kaupan päälle.

• en jaksa kirjautua....

Lintuset menivät jo...ja näitä oli/on sisällä,kesät saavat pihalla tonkia,mutta syksyllä olen ottanut sisälle,että ovat ihan kesyjä ja viihtyvät kädellä,että miten sen nyt ottaa että mikä on kallista jos linnut on kasvatettu hyvin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe