että kun jossain täällä luki, että doggi ei syö yksin ollessaan, niin älkää jättäkö ruokaa dogille kun se jää yksin!! Muistakaa AINA vähintään puolen tunnin lepo vatslaukunkiertymän ehkäisemiseksi!!! Se voi rekkua yksin ollessaan!
Haluaisin
6
615
Vastaukset
- ennen ja jälkeen
Leposuositus on minimissään puoli tuntia ENNEN ja JÄLKEEN ruokailun.
- ei minusta
Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.
Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä. - se on niin että
ei minusta kirjoitti:
Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.
Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä.VÄHINTÄÄN puolen tunnin lepo, tunti olisi hyvä.
Olen luennolla kuullut että millään puolen tunnin tai tunnin ennen tai jälkeen ruokailun ei olisi mitään merkitystä vaan se johtuu ihan täysin ruumiinrakenteesta. Jos se on kiertyäkseen se kiertyy kyllä.Itse en ole asiaa ihan kokonaan niellyt joten teen sen että pidän tauvon ennen kun lähen lenkille.
- Lea
aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.
Lea kirjoitti:
aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.
Olen samaa mieltä.Minusta koira varmasti itse tietää millon sillä on nälkä tai hätä.Ja miksi muuten koiraa tarvitsee suoraan heti ruuan jälkeen käyttää lenkillä.Oma koira ainenkin pistää pitkäkseen ja ottaa ruoka unet.Kun sitten herää, niin sitten mennään sinne lenkille.Turhaan me ihmiset välillä analysoidaan kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897