Haluaisin

muistuttaa...

että kun jossain täällä luki, että doggi ei syö yksin ollessaan, niin älkää jättäkö ruokaa dogille kun se jää yksin!! Muistakaa AINA vähintään puolen tunnin lepo vatslaukunkiertymän ehkäisemiseksi!!! Se voi rekkua yksin ollessaan!

6

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen ja jälkeen

Leposuositus on minimissään puoli tuntia ENNEN ja JÄLKEEN ruokailun.

• ei minusta

Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.

Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä.

• se on niin että
        ei minusta kirjoitti:

Kyllä mua hirvittää liikuttaa doggia mihinkään 2 tunnin sisään ruokailun jälkeen. Ei lenkille ainakaan.

Toisaalta jos se kiertymä on tullakseen, se voi tulla tyhjäänkin mahaan. Ensin kerää kaasua ja sitten voi kiertyä.

VÄHINTÄÄN puolen tunnin lepo, tunti olisi hyvä.

• Olen luennolla kuullut että millään puolen tunnin tai tunnin ennen tai jälkeen ruokailun ei olisi mitään merkitystä vaan se johtuu ihan täysin ruumiinrakenteesta. Jos se on kiertyäkseen se kiertyy kyllä.Itse en ole asiaa ihan kokonaan niellyt joten teen sen että pidän tauvon ennen kun lähen lenkille.

• Lea

aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.

• Lea kirjoitti:

aika lailla samoilla linjoilla ajattelen itse. Ja kukapa ihmisistäkään olisi valmis heti ruokailun jälkeen lähtemään lenkille? Meillä on suht helppoa ollut noi ruokatauot ja niistä kiinnipito kun poitsu ei edes kinua ruokakupille lenkin jälkeen, vaikka kipossa ruokaa olisikin. Säännöstelee ihan itse ruokailunsa.

Olen samaa mieltä.Minusta koira varmasti itse tietää millon sillä on nälkä tai hätä.Ja miksi muuten koiraa tarvitsee suoraan heti ruuan jälkeen käyttää lenkillä.Oma koira ainenkin pistää pitkäkseen ja ottaa ruoka unet.Kun sitten herää, niin sitten mennään sinne lenkille.Turhaan me ihmiset välillä analysoidaan kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe