Olen viikon päästä menossa ostamaan uutta telkkaria ja digiboxia Gigantista. Voitteko suositella jotain, lähinnä perustelkkaria, 28" tuumasta aattelin.
Onko jossain lehdissä ollut vertailuja viime aikoina kyseisen kokoluokan telkkareista tai vastaavasti digiboxi-vertailuja? Mitä merkkiä kannattaa suosia ja mitä välttää? Kiitos avusta.
TV & Digi-boxi
3
960
Vastaukset
- Huiskis
Philipsin 28" näissä 6000 sarjasissa on ollu paljon vikoja josai korteis ja korjaus maksaa 350ekua. Uuden telkun saa samaa hintaan. Itellä ja tuttapiirissä parilla on mennyt ko. kortti.(2v vanhoja telkkuja olivat) Täälä kans kun olen keskuteluis seurannu on sitä tapahtunut aikas monelle muullekin.
Vaihdoin Panasoniciin, en tie onko parempi, ainaki oli kalliimpi :)) - Okaro
Tarkasta ainakin mahdolliset kuvan muotovirheet 4:3 tilassa esim. kirkkauden takia. Näissä ainakin JVC on kokemukseni (yksi esittely TV) mukaan ollut ihan kamala. Katso myös zoom toiminnot ottaen huomioon letterboxatut ohjelmat ja tekstitys. Näissä JVC ja Philips ovat yli monien muiden. Kannattaa harkita Immu-vakuutusta TV:lle. Sillä ainakin välttää turhat tappelut vikatilanteissa.
Perustelkkari SABA 28" maksaa 199€ ja ainakin omasta mielestäni oli parempi kuvanlaatu kuin vastaavissa puolet kalliimmissa laitteissa.Ja kahden vuoden takuu!
Esim.Panasonicin ja Sonyn laajakuvanäytöissä hyvä kuva mutta hintakin on kaksinkertainen!
Perusdigboxeissa ei varmaan liiemmälti isoja eroavaisuuksia.
Riippuu minkälaiseen käyttöön haluaa.Kokeilemalla ja kysymällä Gigantissa selvinnee itselle sopivin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465437Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781135Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758