KEPU:n uusi vaalivaltti "Pikku G" kuuluu helluntailaisiin. Se on yksi näitä hihhulilahkoja.
Aika mieletön yhdistelmä hihhulia yhdessä persoonassa: helluntailainen ja KEPUlainen.
Linja sopii hyvin yhteen Esko Ahon ja Matti Vanhasen uusnatsistiseen linjaan, jossa mm. huonosti toimeentuleville ja köyhille huonokuntoisille ihmisille aiotaan määrätä korotetut maksut sairauden hoidosta.
Hyvin menee Tatu Vanhasen oppien mukaan.
Pikku G on helluntailainen!
12
786
Vastaukset
- Wiljami
...tyhmien musiikkia, kun se on peräisin mustien köyhien piireistä? Mitä sanoo Tatu?
Wiljami- Vanhasesta
Ja nyt tämä Tatu Vanhasen tutkijakollega Richard Lynn on julkaissut uuden tutkimuksen miesten älyllisestä ylemmyydestä naisiin verrattuna.Jotenkin tämäkin tutkimustulos on linjassa kepun perinteisten perhearvojen kanssa,jossa naisen paikka on kotona hellan ääressä.
- ???????????
Vanhasen löytö pikku G-n Helluntailaisuus.
- Wiljami
...Pikku G teeskennelläkin. Se on niin tyypillistä kepulaisille. Kepuhan pettää aina - onhan se Väyrynenkin väittänyt Jumalan kertoneen hänelle, että hänestä tulee Tasavallan Presidentti. Kumpikohan petti - Jumala Paavon vai Paavo suomalaiset? Veikkaan jälkimmäistä.
Wiljami - Lutheriin
Wiljami kirjoitti:
...Pikku G teeskennelläkin. Se on niin tyypillistä kepulaisille. Kepuhan pettää aina - onhan se Väyrynenkin väittänyt Jumalan kertoneen hänelle, että hänestä tulee Tasavallan Presidentti. Kumpikohan petti - Jumala Paavon vai Paavo suomalaiset? Veikkaan jälkimmäistä.
Wiljami"tässä seison enkä muuta voi, Jumala minua auttakoon".
- fani.
Pikku G on helluntailainen. Ei hän sitä koskaan ole mitenkään peitellyt ja on siitä julkisuudessakin ollut juttua. Ei Pikku G tosin koskaan ole sitä erityisesti mainostanutkaan.
- nimittäin
Wiljami kirjoitti:
WiljamiLipposen Paavo petti suomalaiset elintarvikevirastolupauksillaan. Mutta kansa pullautti Paavon pois pääministerin paikalta.
- Uusinen
Lutheriin kirjoitti:
"tässä seison enkä muuta voi, Jumala minua auttakoon".
Toteamalla Väyrysen pääministeriydestä, ettei hän (Koivisto) mikään Hindenburg (joka nimitti Hitlerin valtakunnankansleriksi) ole.
- Otsikossa hymiö
Uusinen kirjoitti:
Toteamalla Väyrysen pääministeriydestä, ettei hän (Koivisto) mikään Hindenburg (joka nimitti Hitlerin valtakunnankansleriksi) ole.
(Khihihi)...
- Wikipedia
Tässä helluntailaisuudesta kertovasta linkistä löytyy myös varmistus PikkuG:n helluntailaisuudesta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Helluntailaisuus- Jorrrrma
eli Nisse.
- käydä
Olis voinut ruveta vaikka demariksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174