Heips!
1. Aattelin, että voiko noin...1 kk opettaa temppuja..ja minkälaisia..
2. Muriseeko/sähiseekö hamsteri jos siitä kuuluu ääni: "Shhooohhoohohoho" Vähäkö sähköt.
3. Onko Zisse hyvä nimi talvikolle(kääpiöhamsteri)?
Pari kyssärii..Vastauksii??
Uusi Hamsterini Zisse!
7
671
Vastaukset
- gegs
1. Aattelin, että voiko noin...1 kk opettaa temppuja?
- Niin millaisia temppuja? .. :D Hamsteri ei ole koira ja tuskin oppii ainakaan mitään kovinkaan vaativaa..
2. Muriseeko/sähiseekö hamsteri jos siitä kuuluu ääni: "Shhooohhoohohoho" Vähäkö sähköt.
- Kyllä hamsteri voi pitää ääntä pelästyessään. Itse kasvatan talvikoita ja kutsun sitä "rääkymiseksi" ;)
3. Onko Zisse hyvä nimi talvikolle?
- se on jokaisen omapäätös. :) Itsehän sitä eläintä kutsuu sitten sillä nimellä seuraavat 1½-2½ vuotta. :)
Lisätietoa talvikoista http://varjoyrtin.urli.net - Mici-Man
1.En tiedä voiko opettaa temppuja,mutta omani tuntee jo nimensä..
2.Hamsterisi pelkää kuollakseen jos pitää tuollaista ääntä,kyllä murisee/kiljuu/sähisee....
3.No omani on Mici-T.B.B.= Mici-The.Big.Boss joten en kommentoi=) - hjjujsjy
jhsudhjueunjkuuhayyjehyjhjshluihrejhyeght6r5tghghgayggugajyejhhjetrfhgfhgy
- Voing
Temppuja? Niin kuin Gegs sanoi ei hamsteri ole mikään koira! Toívottavasti et kuvitellut hamsteria ostaessasi saavasi siitä pienen temppujen tekijän... Hamsteri oppii kyllä omat temppunsa aivan itse :) Toki salaatilla houkuttelemalla varmasti takajaloille nousisi :D Ja Gegs, sinulle suuret kiitokset kaikista vastauksistasi mitä täältä saa lukea, vastaile jatkossakin =D
- ajuulii
Miten hamsteri-agilitya voi opettaa? Mullakin on ongelmia 2 hamsterin kanssa ja 1. niille voi opettaa temppuja esim "pyöri" yms.. pitää olla kärsivällinen
- 5 talvikon omistaja
1.Hamsterille voi opettaa temppuja esim.tulemaan luokse kutsuttaessa,palaamaan häkkiin käskystä ja hakemaan pikku esineitä.
2.Voi muristakkin jos on kovin peloissaan.
3.Ihan kiva nimi:) mutta nimi kannattaa itse keksiä niin se kuulostaa paljon luontevammalta.esim joku kysyy sinulta''Kuka ton hamsterin nimen keksi?''ja sinä vastaat ''Joku suomi24 en tiedä nimeä.'' niin kannattaa keksiä itse - Randomauttaja
Sillonku se pitää tuollaista ääntä luultavasti se säikähti. Ihan kiva nime itsehän kutsut sitä sillä nimellä. Kannattaa alottaa temppujen kanssa helpoilla tempuilla kuten pujottelu yms. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086