Kertokaapas, mikä teitä ärsyttää Yö-yhtyeessä, sen jäsenissä taikka lauluissa.
Minua henk kohtaisesti ihmetyttää, että Ollia sanotaan vaatimattomaksi, koska minä itse näen hänet hieman itseään täynnä olevana henkilönä. Tämä on siis vain oma näkemykseni. Ja se, että jokaikisessä haastattelussa on se sama virsi; eli kuinka 80-luvun lopussa oli vaikeaa. Vaihtaisi jo juttua ja unohtais menneet :)
Mikä ärsyttää?
4
815
Vastaukset
- Mehukatti
sanoa, niin tää laulu rakkaudelle biisi kun se aina esitetään nyt tulee jazzia tai punkkia tai apulantaa nykyään vähän kulunut juttu, mutta silti menen mielelläni aina katsomaan YÖtä.
- ilman nimimerkkiä
Jussi teki kuolemattoman Varietee-lp:n
Kuuntelin sen 80-luvulla ainakin 1000 kertaa, nukahdin sen säveliin.
Siitä lähtien olen aina rakastanut YÖ:tä, vaikka en keikoilla käykään, koska Jussin musiikki ei enää vaikuta. - Yö-fani
...minua alkoi ärsyttää se, kun lähes joka kappaleessa on sana YÖ jossakin muodossa.
Kuuntelin Yön biisejä koko junamatkan Hesasta Ouluun ja aloin puolimatkassa ihan kyttäämään niistä biiseistä, missä muodossa se sana missäkin biisissä on.....todella monenlaisessa ja monessa biisissä. Ärsytti, mutten valita!
Yö-fani - särkynyt enkeli
Olli ei osaa pitää sanojansa tai osaa pysyä hiljaa ennenkuin asiat on lyöty lukkoon. Keväällä Olli kertoi et Turussa on kaks konserttia syksyllä. Eikä sit alkuun ollutkaan kuin vasta nyt tällä viikolla tuli toinen myyntiin. Toisen konsertin piti olla sallittu alaikäisille mut molemmat ovat k-18. Olli vastailee viesteihin välillä tosi pottumaisesti vaikka toinen kysyy hyvää tarkoittaen. En nyt tarkoita joka päiväisiä kysymyksiä keikoista, ikärajoista, koska uusi levy ym. Täytyy vain koittaa olla noteeraamatta Ollin oikkuja ja keskittyä vain hyvän musiikin kuunteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337