Ostin juuri 1100 GS vm.96. Tietääkö joku mistä kannattaa ostaa moottorin suojaraudat ja tankkilaukun. Kävin jo kattoon pari saksalaista saittia,www.touratech.com ja www.wunderlich.de mutta onko muita paikkoja mistä saa varusteita GSään. Missäs kannattaa teettä huollot. Itse asun lähellä Trippiä, mutta keskutelupalstan mukaan hinnoissa saattaa olla katteet liian kohdallaan.
BMW lisävarusteita?
4
1915
Vastaukset
- K 1200 RS
Eikös Wunderlichin valikoimasta sitten löyty sopivia, onhan siellä aikamoinen määrä bemun osaa ja tarviketta.
Kannattamisesta en tiedä, mutta alkuperäisosan hinta selvinnee yhdellä puhelinsoitolla ja siitähän sitä voi sitten vertailla..
Wunderlichistä sen verran, että palvelu pelaa ja kaikki tavara tuli, mitä kaverin kanssa pari vuotta sitten tilattiin. Tuli tosin kolmessa erässä, mutta kuitenkkin ilman ihmettelyjä ja kyselyjä. - kokemuksella
www.wuedo.de
- RT -03
Hei,
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Mototripin palveluihin.
Ok, kaikki maksaa. Onpas kallista? Elämä on... - el_lupo
Käy katsomassa täältä, jos löytyisi joku sopiva linkki tai vihje.
http://www.saunalahti.fi/bmwkerho/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421