En ole kuunnellut Vilkumaata sen jälkeen kun hän sanoi eräässä TV ohjelmassa inhoavansa keskustalaisia. Vaihdan radiokanavaa aina kun tulee hänen kappale, enkä enää koskaan osta hänen levyjään. Että täälläinen tapaus.
Ei enää
6
543
Vastaukset
- Aksu
Minä ainakin arvostan Maijan vasemmistokantaa..... Itse olen ehdottomasti vasemmistolainen ja työtätekevien puolella. Porvarit v****un!!!!!
- Aksu
Vilkumaa- kommentit eivät todellakaan kuulu Maija Vilkkumaa- osastolle. Eli jos kyseinen artisti todella on olemassa, menepäs haukkumaan häntä jonnekin muualle.
- väliä
Mitä väliä sillä on mitä puoluetta joku ihminen edustaa..varmasti on muitaki artisteja jotka ei voi keskustalaisia sietää,mutteivät oo tuonu sitä julki.Musiikki ja politiikka on ihan eri asia..höppänä=)
- Kaljaasi.
Kuuntele sitte Mikko Alataloa.....
Mun mammani.... - Lotus
Juuri tästä syystä johtuu vastenmielisyys Maijaa kohtaan, hän on esittänyt sellaisia mielipiteitä monista asioista julkisuudessa, jota suurin osa kuuntelijoista ei voi käsittää.
- ...
Sehän on vain hyvä asia, jos muusikko kertoo avoimesti omista mielipiteistään, muusikon tehtävään kuuluu olla myös yhteiskunnallinen vaikuttaja (mikä on nykyaikana valitettavan paljon unohtunut ihmisiltä). Ja Maija Vilkkumaa älykkäänä ja järkevänä ihmisenä on luultavasti poliittisesti vasemmistolaisten puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164