naiset,jos teidät olis valittu messuille vaatemalliksi menisitekö? minut on valittu ja sain paniikin ,kun kuulin että sinne pääsen,
tarviivat kaikenikäistä ja jopa 45vuotiaitakin ,siis aivan sisä,juhla ja ulkovaatteita näyttämään,jännittää!! mutta olen haasteita ottava vastaan ilolla;)
mitäs sanotte
7
651
Vastaukset
- mennäti vaanti!
Tottakai sä meet! Ja sun pitää nauttia siitä! Ja pyytää tuttujas kuvaan sua! Ja kehystätkin jonkin niistä! Ja sit laitat yhden tonne profiiliis että mekin nähdään sun pyörähdykses takki liehuen, kuin ammattimalli...
- alter-egoni - - touhutopi
ei kannata mennä jos jännittää,nolaa vaan itsensä!
- 45 tuu N
Voi jestas sentään. Eikun mukaan vaan. Ajattele, mikä juttu! Wau! Onnea!
- ggnojoP
ulosantisi on vetovoimaista, joten näytä parasta-
si. Voihan olla, että vienti kasvaa... ;)- mama59
kannustus viesteistä,ajattelin ensin ,kun pori on niin pieni paikka, et kaikki pian tuntee toisensa ,ja saa siitä kuulla, mut ei kun menoks kiitti;))
- touhutopi
mama59 kirjoitti:
kannustus viesteistä,ajattelin ensin ,kun pori on niin pieni paikka, et kaikki pian tuntee toisensa ,ja saa siitä kuulla, mut ei kun menoks kiitti;))
paljon onnea yritykselle,,älä sitten unohda hymyillä kaikille!
- Ellenix
Onneksi olkoon :D
Minä menisin ilman muuta :D
-hienoa :D
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294