Nyt ois metät täynnä marjaa - ongelma on vaan se, että missä niitä ostetaan (onko vielä sellasia huoltsikanpiha-ostajia) ja paljonko putsatusta marjasta maksetaan? Ei sitä satoja kiloja yks ihminen talven aikana taida syödäkään ;)
Puolukkaa Lounais-Suomessa
5
2542
Vastaukset
- marjoihin hurahtanut
Ainakin tänään oli Satakunnan Kansassa parikin ilmoitusta, missä ostetaan puolukkaa, ja lehdissä on ollut muutenkin tietoja ostajista...ja tietenkin dalla valle, tosin hinnasta en tiedä.
Laita kaupan ilmoitustaululle oma myynti-ilmoitus. niinkin saatat saada ostajia, ja paremman hinnan kun joillekin jobbarille myydessä.- hintana
keskisuomessa ne huoltoasemilla ostajat maksavat roskineen 0.40 ekee litra, ja siivottuna 0.7-1 euroa, litralta, eli ei näillä rikastumaan kyllä pääse...
- Metsien miäs
hintana kirjoitti:
keskisuomessa ne huoltoasemilla ostajat maksavat roskineen 0.40 ekee litra, ja siivottuna 0.7-1 euroa, litralta, eli ei näillä rikastumaan kyllä pääse...
Eilen sain ison kasan myytyä. Varsinais-Suomessa maksoivat 1.20 putsatusta.
- kimppe
Metsien miäs kirjoitti:
Eilen sain ison kasan myytyä. Varsinais-Suomessa maksoivat 1.20 putsatusta.
mulle luvattiin 1.40 litra vai oliko se kilo en nyt oo varma mut kuitenkin
- ostetaan
kimppe kirjoitti:
mulle luvattiin 1.40 litra vai oliko se kilo en nyt oo varma mut kuitenkin
Ulvilassa, soittele.
040 5353951
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056