Mikä oli ensimmäinen autosi ja minä vuonna?
Itse sain kortin jo aikuisena 1987 ja ensimmäinen autoni oli vanha Nissan Sunny, vaalean vihreä. Siskoltani sen ostin, se oli vain vähän ajettu, mutta en jostain syystä tykännyt ajaa sitä ja vaihdoinkin jo vuoden käytön jälkeen.
Kysely
9
555
Vastaukset
- Kuunox
Visan päivänä 1987 ostamani Citroen Visa 11. Kiva tiloiltaan ja mukavuudeltaan, mutta rasittava nakuttavine moottoreineen; sytytystä ei oikein koskaan saatu säädetyksi kohdalleen. No, olihan se sellainen Vuoden Auto... muistaakseni jopa kahden.
- Kooma
Vuonna -84 ostin ekan autoni joka oli Renault 14TL `77. Ihan kiva ajaa mutta hirveästi vikoja. Yhden kun korjasit niin kohta oli jotain muuta laitettavaa.
- HenryLloyd
Vuonna 1995 isäni osti minulle 18-vuotislahjaksi uuden mustan BMW 328i coupen. Muistan kun kaverit olivat kateelisia nahkapenkeistäni ja ilmastoinnista. Auto kulki niin pirusti.
Se oli hienoa aikaa. - jeee!
1984 ja vuoden 1970 Fiat 600. Oi niitä aikoja!
- pojat
Se oli jo Tsekkoslovakian kriisin aikaan kun sain vanhan Moskvitsh 407 - auton eli 1968.
Se oli oikein kaksivärinen 4 D sedan siis hienompi kuin edelisen kirjoittajan fiktioauto.
Huippujakin löytyi 115 kun oikein luukutti. Laitettiin se kulkemaan petroolilla, mikä olikin siihen aikaan pirun halpaa.
Rattivaihdetta oli mukava hämmentää ja vilkun viiksi oli siinä ratin takana keskellä pystyssä.
Väillä säädettiin T-hanikasta syylerin sermiä (eräänlainen jäähdyttimen edessä oleva sälekaihdin). Se oli aikaa se.
Niin silloin miehetkin oli miehiä eikä rastatukkapaviaaneja. - TC-94
vuosimallia -82 vuonna -95.
Oli hyvä kun Volvoon sai kiisseliä kotipihalla farmarisäiliöstä.
Ruoste söi kuitenkin Ruotsinraudan eikä se ollut mulla kuin vajaa 2vuotta. - Pena
Käytettynä ostettu, vm 72. Hyvin kulki, väriltään myrkynvihreä.
- minä
Sen kyllä muistaa . Se oli vuoden 1973 mallinen morris marina 1800 de-lux.Aikaa on kulunut yli 25 vuota ,ja vieläkin välillä puistattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26510692Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4042915Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921668- 871661
- 791487
- 641409
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81369Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581353Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa991276- 361186