Eli olisin tässä ensi hiihtolomlla lähdössä skimbaamaan Oulun lähistöltä Pohjois-Ruotsiin.
Eli mitä paikkoja suosittelesitte Ruotsissa?
Tässä vähän toivomuksia:
1.Mieluiten vähän sellainen paikka,jossa menoa
2.Pidemmät rinteet kuin suomessa Esim:Rukalla liian lyhyet.
3.Olen kokeeneenpi laskia eli vaativan tasoset rinteet.
Olen kuulut P-Ruotsissa Årestä ja Jällivaarasta ja käynyt olen Pullingissa.
Tuo Åre on liian pitkällä.Joten millainen olisi Jällivaraa (Gällivare) ?
Pohjois-Ruotsin hiihtokeskukset?
lapland
4
1197
Vastaukset
- verkkofan
Eniten after ski menoa on Åressa ja Sälenissä. Jällivaaran laskettelupaikka on Dundret, mikä on Pullinkia isompi paikka.
Suomeen verrattuna laskettelurinteet ovat pidemmät melkein mäessä kuin mäessä. - kallepalle
Ja Hemavan. Vihreät rinteetkin suurin piirtein Rukan korkeuseroa mutta pitempiä.
- JJJJ
Riksussa (Riksgransen) nuo kaikki toiveet toteutuu, mutta onkohan paikka liian kylmä ja pimeä helmikuussa?
- isi
Riksgränsen on Tärnaby-Hemavanin sisarpaikka joka parhaimmillaan toukokuusta alkaen kun em. paikat pikkuhiljaa lopettelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803