hanis bubbelit.... kuis tänään ja hiljaisuus senkun jatkuu.... Vai niin jaahas ollaan sit hiljaa..... ja se alkaa nyt,,,,
jumankauta en varmaan oo hiljaa......
Juuh.... liioittelun makua mulla...=:))))
heips kukkuu...
51
1183
Vastaukset
jeps...Hiljaisuus jatkuu... No eräs viisas kyllä tuumasi ettei väkisin...juup oikeassa oli... Miekin jatkan hiljaisuutta.... =:))))))
- AMR-52
...hijasex ko mei palstan J.toimittaja....))))
AMR-52 kirjoitti:
...hijasex ko mei palstan J.toimittaja....))))
juuh.... ON juorutoimittaja nyt ilman töitä...Kjäh...kjäh....=:)))
Ei vaan mistäs sille niitä hommaa... Et sie tiedä mehevää juorua...?:)))- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
juuh.... ON juorutoimittaja nyt ilman töitä...Kjäh...kjäh....=:)))
Ei vaan mistäs sille niitä hommaa... Et sie tiedä mehevää juorua...?:)))..sil taida olla taaloi,vaik oliskin jutun juurta...)))) pitää vähintään olla 3-numeroinen summa,siis pilkun vasemmal puolen....))))))))
AMR-52 kirjoitti:
..sil taida olla taaloi,vaik oliskin jutun juurta...)))) pitää vähintään olla 3-numeroinen summa,siis pilkun vasemmal puolen....))))))))
no pääsia on että huuhaalla oma toimittaja...niih...=:)))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
no pääsia on että huuhaalla oma toimittaja...niih...=:)))
...niin,jospa tuo kameran ja suuntamikin kans vaik Siuta parastaikaa tähyilee,illal kuullaan,jos kuullaan.....))))))
AMR-52 kirjoitti:
...niin,jospa tuo kameran ja suuntamikin kans vaik Siuta parastaikaa tähyilee,illal kuullaan,jos kuullaan.....))))))
ne kamerat mielenkiintoisempiakin kohteita löytää....=:))))
- luke67
...Pakko olla hiljaa, ku ei masiinaa kotona.
- nylkkäri
hiljaa . nuoren lemmen käsitän mutta saatana kun vielä vanhanakin pitää oireista kärsiä ei ei ei
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
nylkkäri...=:))Kuis siun päivä tänään sujunut...?
on mennyt vanhaa autoa ikävöiden.
Tuli hommattua vähän liian kallis auto
vaikka on se mahtava ajettava
Ei ole enää jaloissa kun vaan ei korttia menettäisi mittarin mukaan ajoin yli 200 km/h pienen pätkän. nylkkäri kirjoitti:
on mennyt vanhaa autoa ikävöiden.
Tuli hommattua vähän liian kallis auto
vaikka on se mahtava ajettava
Ei ole enää jaloissa kun vaan ei korttia menettäisi mittarin mukaan ajoin yli 200 km/h pienen pätkän.vai olet sie autoa vaihtanut.... Mut eikös vaihtelu virkistä.... Ja kyllähän tuntuu uudesta pelistä vauhtia löytyvän...=:))
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
vai olet sie autoa vaihtanut.... Mut eikös vaihtelu virkistä.... Ja kyllähän tuntuu uudesta pelistä vauhtia löytyvän...=:))
mikään. olen täysin avuto .huuhailen mutta ajatelen vain yhtä henkilöä mutta minun pitäisi pystyä tekemään jotain voi vittujen vittu
nylkkäri kirjoitti:
mikään. olen täysin avuto .huuhailen mutta ajatelen vain yhtä henkilöä mutta minun pitäisi pystyä tekemään jotain voi vittujen vittu
Kysyn nyt sit heti eli ootkos ihastunut tähän henkilöön vai sulla joku muu syy nyt kun ajattelet kyseistä ihmistä...Brunella myös silmät...taidan tietää kenestä kyse...
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
Kysyn nyt sit heti eli ootkos ihastunut tähän henkilöön vai sulla joku muu syy nyt kun ajattelet kyseistä ihmistä...Brunella myös silmät...taidan tietää kenestä kyse...
on tainnut käydä.
oliskohan tähän mitään lääkettä.
ystävänä voisit neuvoa. nylkkäri kirjoitti:
on tainnut käydä.
oliskohan tähän mitään lääkettä.
ystävänä voisit neuvoa.noh jos sulla tunteita... vois ne kertoa ja katsoa saako niihin vastakaikua... Mulla ei itselläkään noi rakkausjutut onnistu ku aina nenille..mut tunteet kantsii kertoa... sitä mieltä olen...
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
noh jos sulla tunteita... vois ne kertoa ja katsoa saako niihin vastakaikua... Mulla ei itselläkään noi rakkausjutut onnistu ku aina nenille..mut tunteet kantsii kertoa... sitä mieltä olen...
oikein.tunteet tuntuvat olevan molemminpuolisia
kaikki on tullut vain niin äkkiä.myös minä oleen saanut nenilleni enkä haluaisi tuottaa pettymystä
pelkään kuitenkin.On kamalaa taistella tunteita vastaan.Kyllä minun on tänään vielä hoidettava tämä asia kuntoon. nylkkäri kirjoitti:
oikein.tunteet tuntuvat olevan molemminpuolisia
kaikki on tullut vain niin äkkiä.myös minä oleen saanut nenilleni enkä haluaisi tuottaa pettymystä
pelkään kuitenkin.On kamalaa taistella tunteita vastaan.Kyllä minun on tänään vielä hoidettava tämä asia kuntoon.mikä mättää jos tunteita löytyy toiseltakin...eikun sitten niitä lämmittämään ja silleen... ja siitä ne rakkaudeksi muuttuu... mut toivotan sulle nylkky nyt onnea et kaikki kääntyis parhain päin....ja hyvä jos musta nyt sulle apua oli...=:))
- LonesomeMan
Tulin tänne tahallani hierarkian pohjille =)
anaisen arkun kansi jumissa meikäläiseltä ja avain hukassa tuntuu siltä tänään.mulla kans tänään kaikki hukassa...=:)) Pööööööööööö itselles...Tänään liioittelen kaikessa...=8)))
- LonesomeMan
BBrunetti kirjoitti:
mulla kans tänään kaikki hukassa...=:)) Pööööööööööö itselles...Tänään liioittelen kaikessa...=8)))
onko typyn tutti tallessa kuitenkin :9
LonesomeMan kirjoitti:
onko typyn tutti tallessa kuitenkin :9
hmm... missä lie...Pitääkin etsiä iltaa varten...Muuten tulee vaikea yö....:))
- leidi_10
pohjalla. Mul jumittaa tää kone pään lisäksi..:((
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
just, kone vai yhteydetkö jumittaa? Niin päivä on jotenkin pikkasen matalapaineinen eikä saa aikaseks oikeen mitään
- AMR-52
leidi_10 kirjoitti:
tääl Chigacon kolmikko kasas,illansuut teil Tytöt.....)))))
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
just, kone vai yhteydetkö jumittaa? Niin päivä on jotenkin pikkasen matalapaineinen eikä saa aikaseks oikeen mitään
ku textit on välillä omituisen värisiä,eikä sähköpostista meinaa päästä pois.. En tiiä mikä on
- leidi_10
AMR-52 kirjoitti:
Joo läjäs ollaan,brune kai ruokaa tekemäs..?
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
ku textit on välillä omituisen värisiä,eikä sähköpostista meinaa päästä pois.. En tiiä mikä on
ongelma. Sähköpostit kyllä on oikullisia ainaskin suomessa aika usein. Uudelleen käynnistys on apu moneen paikkaan, muisti joskus kuormittuu liikaa niin käynnistys sitten jelppii asiassa. Mitä muuten kuuluu "Chicagoon"?
- AMR-52
leidi_10 kirjoitti:
Joo läjäs ollaan,brune kai ruokaa tekemäs..?
...miul taas kahvi loppu..(( ei muuta ko lähijuottolan kiskalt hakemaan. tää niit maaseudun varjopuolii,jotain unehtaa,nin lähikauppaan (renkomäki) matkaa yhen pienen asian takii pitkä matka. jos teet muistilapun,yakuuvarmasti se jää pöydälle.
- LonesomeMan
AMR-52 kirjoitti:
tähän väliin sua moikata? =) Mitä kuuluu?
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
ongelma. Sähköpostit kyllä on oikullisia ainaskin suomessa aika usein. Uudelleen käynnistys on apu moneen paikkaan, muisti joskus kuormittuu liikaa niin käynnistys sitten jelppii asiassa. Mitä muuten kuuluu "Chicagoon"?
tänne kuuluu.. :)) Missäspäin sä majailet?
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
tänne kuuluu.. :)) Missäspäin sä majailet?
keskisuomessa. Ootkos nyt sienestäny? Ai niin sä peruutit naapurin sieniämpärin päälle jos oikein muistan =)
- leidi_10
AMR-52 kirjoitti:
...miul taas kahvi loppu..(( ei muuta ko lähijuottolan kiskalt hakemaan. tää niit maaseudun varjopuolii,jotain unehtaa,nin lähikauppaan (renkomäki) matkaa yhen pienen asian takii pitkä matka. jos teet muistilapun,yakuuvarmasti se jää pöydälle.
nyt muistat sen kahvin ilman muistilappua ;) Mul on aina pikakahvi varalla hyllyssä :)))
- AMR-52
leidi_10 kirjoitti:
nyt muistat sen kahvin ilman muistilappua ;) Mul on aina pikakahvi varalla hyllyssä :)))
...kiskovat melkein tuplahinnan,mitä kaupast sais..(((
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
keskisuomessa. Ootkos nyt sienestäny? Ai niin sä peruutit naapurin sieniämpärin päälle jos oikein muistan =)
oikein muistat! Mä en sieniä syö,ajelen vaan niiden päälle :))))
- leidi_10
AMR-52 kirjoitti:
...kiskovat melkein tuplahinnan,mitä kaupast sais..(((
Kyl kantsii muistilappu liimata otsaan ku kauppaan lähtee.. Tulee kallista kahvia sulle nyt :((
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
oikein muistat! Mä en sieniä syö,ajelen vaan niiden päälle :))))
sitten kävi, sitä en muista, säilyikö naapurisopu vai menikö mahdolliset viimesetkin rippeet?
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
sitten kävi, sitä en muista, säilyikö naapurisopu vai menikö mahdolliset viimesetkin rippeet?
koska molemmat olimme sitä mieltä että mä oon syytön :)
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
koska molemmat olimme sitä mieltä että mä oon syytön :)
väkisin taas tuli Kääriäisen ja Dannyn laulama laulu mieleen
- AMR-52
LonesomeMan kirjoitti:
tähän väliin sua moikata? =) Mitä kuuluu?
...kysymästä Lone..))) jotenkinhan täs taaplaillaan etiäpäin...)))) Lintan kaa hipsuteltu lenkkii,ei oikee yxin tuo marjastus/sienestys...((( tän maziinan kaa meinaa olla jo liiankin naimisis. töllöö en oo aukassu päiväkausiin,jos tänä-iltan vilkasis sitä. päällekkäin vain tulee hyvii juttui tänäkin iltana.
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
väkisin taas tuli Kääriäisen ja Dannyn laulama laulu mieleen
kans just sen kohdan siit biisistä,en muuta..:((
- LonesomeMan
AMR-52 kirjoitti:
...kysymästä Lone..))) jotenkinhan täs taaplaillaan etiäpäin...)))) Lintan kaa hipsuteltu lenkkii,ei oikee yxin tuo marjastus/sienestys...((( tän maziinan kaa meinaa olla jo liiankin naimisis. töllöö en oo aukassu päiväkausiin,jos tänä-iltan vilkasis sitä. päällekkäin vain tulee hyvii juttui tänäkin iltana.
sama juttu, telkka pauhaa vierellä joskus koko päivän ja aina on joku juttu mielessä mitä pitää koneella just tehdä. Aikalailla uskollisesti oon tämän koneen kanssa vähintäänkin kihlapari, en oo edes kirjaston koneen kanssa tätä pettäny miesmuistiin =)
- AMR-52
LonesomeMan kirjoitti:
sama juttu, telkka pauhaa vierellä joskus koko päivän ja aina on joku juttu mielessä mitä pitää koneella just tehdä. Aikalailla uskollisesti oon tämän koneen kanssa vähintäänkin kihlapari, en oo edes kirjaston koneen kanssa tätä pettäny miesmuistiin =)
...töllö eri huonees,ei sentään tarvi kahta maziinaa yhtaikaa vilkuilla. radiokin kiinni,se on tän lähel,häiriöitä tulee,ritinöitä,suhinaa..
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
kans just sen kohdan siit biisistä,en muuta..:((
laulun nimi.
Jos hän saapuu maantiellä vastaan, kerro hälle ainoastaan...Eihän totta se ollut laisin, että niin mä häntä haavoittaisin...
Jotain kohtia on mielessä.
Rahtarikin meni jonnekin pyykkiteline urakkaan työpäivän päätteeksi, ja paatti vaan seisoo satamassa =) - LonesomeMan
AMR-52 kirjoitti:
...töllö eri huonees,ei sentään tarvi kahta maziinaa yhtaikaa vilkuilla. radiokin kiinni,se on tän lähel,häiriöitä tulee,ritinöitä,suhinaa..
hyvä, mutta kun mulla yksiö, ja melkein käden ulottuvilla kahvinkeitin ja jääkaappi, kusipottu vielä tuohon viereen niin ei tarvisi vessaan juosta välillä :)
- leidi_10
LonesomeMan kirjoitti:
laulun nimi.
Jos hän saapuu maantiellä vastaan, kerro hälle ainoastaan...Eihän totta se ollut laisin, että niin mä häntä haavoittaisin...
Jotain kohtia on mielessä.
Rahtarikin meni jonnekin pyykkiteline urakkaan työpäivän päätteeksi, ja paatti vaan seisoo satamassa =)jospa paatti on jo talvitelakalla.. Mut nyt mä meen saunomaan!!!
- LonesomeMan
leidi_10 kirjoitti:
jospa paatti on jo talvitelakalla.. Mut nyt mä meen saunomaan!!!
vihdohan hyvin, mutta männynoksaa ei taida selkäs kestää ;)
- AMR-52
LonesomeMan kirjoitti:
hyvä, mutta kun mulla yksiö, ja melkein käden ulottuvilla kahvinkeitin ja jääkaappi, kusipottu vielä tuohon viereen niin ei tarvisi vessaan juosta välillä :)
..tääkin,mut isommast pääst (41n.) rivari.
tupakeittiö makkari ja sauna. syrjäs hiukan taajamist, 18km. lähimpään. - LonesomeMan
AMR-52 kirjoitti:
..tääkin,mut isommast pääst (41n.) rivari.
tupakeittiö makkari ja sauna. syrjäs hiukan taajamist, 18km. lähimpään.neliöö rivitalossa. Polkupyörällä kuljeskelen kun auto liian kallis työttömälle, neljä kilsaa keskustaan kioski vajaan parin kilsan päässä jos tupakat loppuu. Nyt kahvia on pari pakettia kun yks yö pääsi loppumaan kesken.
- marjuska
olen hiljaa ja ootan koska sefu osta mulle sormuksen niin päästään viettää kihlajasia oikein huuhaan malliin
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906