FC INTER on tällä kaudella ollu mun ehdoton ykkössuosikki! olen aiemmin kannattanu tepsiä mutta vahdoin keväällä! Inter teki talvella nuorisoleikkauksen, ja tulosta syntyi heti! Inter on tänä syksynä mestaruustaistelussa mypan ja hjk:n kanssa... Interillä on tällä kaudella kova ja nuori joukkue. Superpelaajat mm: bahne, corpache, lehtonen, pertot, n,gal... luottomiehet: sinisalo, gustafsson, tumanto,ilo,petrescu ja nyman... TOIVON KOVASTI ETTÄ INTER VOITTAA KULTAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
FC INTER - TURUN YKKÖNEN
3
591
Vastaukset
- Monska
Joo mä kannatin ensin tutoa, sit ne putos nelosdivariin, niin aloin kannattaa åboa ku ne oli parempia. sit mulle kerrottiin et Turuus pelataan veikkausliikaakin, niin aloin kannattaa tepsiä. sitte joku heppu perusti interin ja ku tepsi putos divariin niin aloin kannattaa sitten sitä. sit tepsi nousi takas ja pelas hyvän kauden niin vaihdoin taas tepsiin. nyt tällä kaudella oli pakko vaihtaa takas interiin, mut jos hyvä tsäkä käy niin naantalin VeeKeekin saattaa päästä mun fanitettavaks...
- oon sammoo mieltä
juu eli oon sammoo mielt eli interi o parempi ku tps
- tubiz84
oon sammoo mieltä kirjoitti:
juu eli oon sammoo mielt eli interi o parempi ku tps
Hyi vittu mitä jengii. meijjän yks kaunis kannattaja sano hyvin et naista voi vaihtaa, mut ei jalkapallo joukkuetta!! pysykää siel teepeeeässän leiris oikeesti, se sopii tollasille oikein hyvin. kuin luotu teitä varten, kumpi pelaa paremmin ni kannatetaa sitä sitte :DDDDD Hyi vittu mitä jengiii!!! INTER 4-EVER!!!... vaik sit 6divarii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748