Heiluu hirveesti... Sen masu? Raskaana? Skuuppi?
Maijal hyvä maha!
5
1221
Vastaukset
- ddd
Pittääkö tuoki tänne tulla kertomaan .
Vissiin oot niin tarkasti tutkinu sen!? - niina^^
Sullakin leikkaa.... tyhmää
- kimalainen 24
Elintaso noussut, vanhat kaverit hyljänneet, nakkas äijänsä pihalle, harjaa kullemma hampaansakin shamppanjalla... no , vuositulot 2,2, miljoonaa euroa , kaippa sillä voi ostaa vän shamppanjaa---MUTTA MONTAKO EUROA ANTANUT HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN, NO MITÄ SIITÄ JOS KERRAN VUODESSA ESINTYY JOSSAIN ILMAISKONSERTISSA, KYLLÄHÄN TUOSTA RAHASUMMASTA PITÄSI VÄHÄN HERUA HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN JOS TODELLA SAA PUHTAANA KÄTEEN TON 2,2 MILJOONAA...
- lapanderos
Paljonko itse annat nettopalkastasi hyväntekeväisyysteen? Prosentteina? Entä euroina?
Mietipä ensin itseäsi ja sosialisoi toisten rahoja vasta sitten...
Taidat olla kateellinen kommari???
Kommunisti on henkilö jolla ei ole mitään ja haluaa jakaa sen kaikkien kanssa!!! - johanna
Mistä sinä tiedät paljonko Maija laittaa hyväntekeväisyyteen rahaa? Onko se jotenkin julukista tiatoa? Mä en tiedä paljonko sinä laitat rahaa hyväntekeväisyyteen.
Iäliö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244