Olen tällä hetkellä Budapestissa ja haluaisin herkutella kebabilla, mutta voi voi... sukulaiskansamme kebab on jotain aivan hirveän näköistä, enkä uskalla maistaa sitä. Voisiko joku valoittaa Unkarin kebablihan salaisuutta? Miksi sen on sellaista ja saako täältä sitä ruskeata kebablihaa mitä kotosuomesta saa?
Kiitos
Kebabbia?
3
690
Vastaukset
- Grogi
Käppäile vaikka nygatin rautatieasemalta 100m oktogonille päin, siellä on sellainen "kolmen veljeksen ravintola", heiltä saa ehkä BP:n parhaat kebabit. ravintolan nimessä on maininta Gyros.
- naminami
kysymys olikin siitä, että onko tuo kebabbi sitä mitä suomestakin saa vai tuota ihmeellistä vaaleata ,johon olen törmännyt jo kolmessa paikassa täällä? Tuo liha on ihan sen näköistä kun siihen vartaaseen olisi isketty kokonainen lampaanpotka.
- Grogi
naminami kirjoitti:
kysymys olikin siitä, että onko tuo kebabbi sitä mitä suomestakin saa vai tuota ihmeellistä vaaleata ,johon olen törmännyt jo kolmessa paikassa täällä? Tuo liha on ihan sen näköistä kun siihen vartaaseen olisi isketty kokonainen lampaanpotka.
lampaanpotkapa hyvinkin :)
Kyseessá on kanakebappi, jos tarkoitat sitá vaaleaa hirvittáván nákőistá mőssőá...
Minun mielestá heillá on myős "normaalia" kepappia...
Ettá támá unkarilainen náppáimistő on hauska :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279