Olisko täällä Anastacia faneja,jotka haluaisivat osallistua projektiin,jossa tehdään Anastacialle fanikirje ja lähetetään se? Ilmotuksia oottelen. :)
Fanikirje
14
2053
Vastaukset
- anafreak
ehdit ennen mua :)
on meitä ainakin kaks. tulis vaan muutkin mukaan..
jenna- freakydeaky
niinpä..
- freakydeaky
eikö täällä oo ketään muita..??
- almond
mulla ainaki kiinnostas osallistua siihen;o)!
- freakydeaky
almond kirjoitti:
mulla ainaki kiinnostas osallistua siihen;o)!
että saatiin taas yks lisää :)ja ideoita voi ehdottaa tänne..
- Vesihaisuapina offline
freakydeaky kirjoitti:
Juu
- freakydeaky
freakydeaky kirjoitti:
kaikki jo unohtanu tämän jutun..? :D
joka haluaisi ilmoittautua projektiin!Anastacia rules!
- Jallarmer
Mä haluisin.
- freakydeaky
lisää tulee :)
- anastacian fani
vieläks ehtii mukaa...?
- freakydeaky
Ehtii vielä mukaan, itseasiassa tää juttu on ollu vähän jäissä jo jonku aikaa.. Ideoita vaan tänne laittamaan!
- anastacia rulez
freakydeaky kirjoitti:
Ehtii vielä mukaan, itseasiassa tää juttu on ollu vähän jäissä jo jonku aikaa.. Ideoita vaan tänne laittamaan!
nii et kirjotetaanko sitä sähköpostin kaut vai miten...?mis päi suomee asut...?mä asun euran lähel...
- freakydeaky
tähdättäis se fanikirje siihen ku Anastacialla on synttärit? Voi kuulostaa hullun pitkältä ajalta,mut meneehän se tekemiseen jonku aikaa ja se on perillä vissiin vasta kaks kuukautta lähettämisen jälkeen. Et miten olis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707