Pitkämäki on paras!

Jellona-71

Hienoo, Tero! Olit kyllä ihan huippu hyvässä vedossa eilisissä Monacon GP-kisoissa... Näytää se olkapääkin jo olevan parantunut?! Olet kyllä mielestäni symppaatisin ja parhain miesurheilija kautta aikojen. Terossa on sitä jotain maagista vetovoimaa, hmm.. Ja olet kyllä ansainnut voittosi hienolla tuloksella (91,33)johon onkin hyvä lopettaa, tämä kilpailu kautesi!!! Ps. ei kukaa sattuis tietämään voiko Pitkämäelle, lähettää fanipostia johonkin osoiteeseen?? T: Tero-fani, täältä jostain...

5

510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zymi

Ihan samat sanat! Mutta tosta fani-postista en ole varma

• Jepa.

Siis miekin haluaisin lähettää Terolla fanipostia.. Olen kattonut kaikki maholliset sivut, mutta mitään fanipostia en ole löytänyt! SEllanen pitäis sitten varmaan perustaa.. Joo.. Tero on siis aivan mahtava! Kehtaa jotain suomalais urheilijaa kerrankin katella sillä silmällä.. ;) Mutta nyt Tero sitten valmistautuu ensi kauteen.. :) Pidetäänhän lippu korkealla ens vuonnakin ja me fanit pidetäänhän yhtä. T.Jepa. (Teron-fani 4ever!)

• Jellona-71

Selvä pyy... Joo, pidetään me Pitkämäen fanit yhtä!!! Ja toivotetaan Terolle, oikein hyvää alkavaa syssyä / talvea. Ja ennen kaikkea onnea myös hänen opintielle. Ei muuta kuin liput korkeelle ens vuotta odotellen... Tero-fani, täältä jostain!

• Jepa.

Eli Terohan valmistuu jo tässä talven jälkeen sähköinsinööriksi! Onnea opsikeluun! Ja hyvää syksyä kaikille lukijoille ja Terolle itselleen!

• Kenkä100000

Mikä on Teron kengännumero?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe