Kauankohan konsertti kestää?
Millaisia Yön konsertit yleensä ovat?
Yön konsertti-kiertue
5
1261
Vastaukset
- aaa
Muistaakseni Olli olis sanonut et kaksi 45minuutin settiä. Ainakin kaksi edellistä konserttia ovat olleet mahtavia.
- **Johanna**
... hyviä. Olin sillon Yön konsertissa sillon pari vuotta sitten kun oli Yhden yön tarina -kiertue. Sillain taas oli outoo kun joutukin istuun, konsertti kun oli. Aiemmin olin ollu vaan keikoilla, ja siellähän hypitään lauletaan mukana.
No oon menossa kumminkin taas 8.10 Tampereelle Yön konserttiin. - *nuuh*
Oulussa konsertti kesti 21.30-00.00. Puol yhentoista maissa piettiin 20 min tauko.
Ja nyt tulee sitten vähän mainosta;)
OULUSSA AINAKI OLI AIVAN MAHTAVA KONSERTTI!!!
Suosittelen lämpimästi, kannattaa ehottomasti mennä, jos suinkin vain on mahollista!! :)- siru
haluaisin kysästä, että myidäänkö noissa konserteissa yön kiertue -paitoja? (: kun olli on ainaki vieraskirjassa joskus jotaki maininnut, että sellasia vois teettää myyntiin..
uskon kyllä, että oli upee konsertti. itte joutuu vielä yli kuukauden odottamaan tuota hienoa tilaisuutta. (: - juuh...
siru kirjoitti:
haluaisin kysästä, että myidäänkö noissa konserteissa yön kiertue -paitoja? (: kun olli on ainaki vieraskirjassa joskus jotaki maininnut, että sellasia vois teettää myyntiin..
uskon kyllä, että oli upee konsertti. itte joutuu vielä yli kuukauden odottamaan tuota hienoa tilaisuutta. (:kyll ompi tuotemyyntiä konserttikiertueella.
ja sinne bändiläisiä tulee nimmareita antaa keikan jälkeen, siis tuotemyyntiin.
ja yö-paitoja voi myös tilata www.rockpaidat.com, jos ei vaikka pääse keikoille...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337