Muistaako kukaan sellaista scifi-sarjaa (kaippa se on scifiä) missä päähenkilöllä oli jokin elektroninen haarniska kypärineen ja pamppuineen ja yllättäen vastusti rikollisuutta? Muistaakseni yhdessä jaksossa joku oli kopioinut päähenkilön haarniskan mutta kypärä oli erivärinen, toisella oli musta ja toisella valkoinen. Lisäksi sarjassa oli joku tietokonenero joka auttoi tätä haarniskaheppua. Soiko kenenkään kellot?
Mikä sarja?
5
1010
Vastaukset
- Nimetön
Täytyypä oikein miettiä ajan kanssa. Aluksi tuli mieleen Robocop mutta siitä on tuskin tehty sarjaa.
- Scifi-sälli
Juu ei se Robocop oo. Muistaakseni sen tyypin haarniska/asu/mikä olikaan oli musta. Toivottavasti jolleki muistuu mieleen. Se tuli joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla, luulisin. Saatto olla kyllä elokuvaki mutta mulle on jääny se mielikuva että se oli sarja.
- Helvet
En vaan millään muista sarjan nimeä, lötyy multa joltain videokasetilta muutama jakso ellen ole nauhoittanut päälle. Täytyy jossain vaiheessa tonkia noita kasetteja läpi.
- Helvet
Olin valitettavasti nauhoittanut päälle. Ei ollut kuin pätkä jäljellä ellei sitten ole vielä jollain kasetilla.
Tarkoititko tätä Iskuryhmä 21 "Super Force"
http://www.imdb.com/title/tt0098917/- Scifi-sälli
Löytyhän se sieltä, just tota tarkotin. Minä oon sitä jo jonkin aikaa pähkäilly, olis pitäny jo aiemmin kysyä täältä. Kiitos, nyt voin aikanani "kuolla saappaat jalassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337