Pienestä kolarista Venäjällä Tanja Karpela on rakentanut luottotoimittajiensa avulla huomattavan mediatapahtuman. Tuollaiset pikkukolhut ovat Venäjällä aivan arkipäivää.
Ehkä Tanja Karpela katsoo ettei ole viime aikoina ollut riittävästi julkisuudessa. Nyt Karpela yrittää kerätä sääliä ja myötätuntoa.
Mitä Karpela muuten teki Venäjällä? Ettei vain kyseessä olisi ollut karpelamainen virkatehtävien välttely matkustelun avulla. Kävikö Karpela halaamassa äiti Ammaa vai mitä?
Karpelan uusin julkisuustempaus
9
386
Vastaukset
- MENE HOITOON
Meneppä tyhmä kokoomusagitaattori jo hoitoon.
Todella sairasta tekstiä. Et ole terve. - tehokkaan kuvan
yhden kauden ministerin, kolarimarttyyri Karpelan CV:ssä.
- airbagit
kolarissa.
- -Mies-
Olet katkera, kun sinun mahdollisuudet eivät riitä Karpelan kaltaiseen kaunottareen?
Luehan enemmän lehtiä, niin Karpelan matkan tarkoitus selviää. Karpela kävi muun muassa venäjällä tapaamassa kulttuuriministerin, ja he allekirjoittivat Suomen ja Venäjän taideteollista yhteistyötä koskevan sopimuksen.- bilateraalisen
taidetavaran vaihtoprobuskan.
- bilettäjä
Känä yrittää epätoivoisesti saada julkisuutta Keskustaa ja keskustalaisia herjaavilla kirjoituksilla.
Kuinkahan mones yritys on menossa tästä aiheesta? - Oivan poika
Alusvaatemalliministeri on urallaan edennyt epäpätevyytensä äärirajoille saakka. Kummallinen tempoilu ministerin roolissa alkaa lähestyä loppuaan.
- 005
Kuinkahan kävi sen lada kuskin??????
- kuvauttamassa päänsä
kolarin jäljiltä. Lääkärit eivät löytäneet Karpelan päästä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441