eli kävi näin että tavaratilassa pääsi akusta vuotamaan nestettä ulos kuljetuksessa.
tyhmyttä oli , mutta onko mitään keinoa saada sitä lemua pois takakontista?? joku aine tai hajuste??
akkuvesi haisee, APUA
7
4189
Vastaukset
- on happoa
Saippuavettä kiireesti tai siellä on kohta muutakin murhetta kuin haju.
- Henkkis
verhoilut tarvis repii pois, siellä todennäkösesti on metallia alla, ruostuu meinaan tosi äkkiä..
- Jo....
ruostunu.....
- Jönssi
Akkuhappo on erittäin syövyttävä ja myrkyllinen aine. Muistakaan aina akkuja käsitellessänne, itsellä on hanskatkin menneet aina roskiin jos akkuun olen joutunut koskemaan.
Akkuvesi, näin käsitteen selvennyksen vuoksi, tarkoittaa muuten tislattua vettä. "Akkunesteestä" puhuttaessa tarkoitetaan yleensä akkuhapon ja akkuveden sekoitusta, eli sitä mitä siellä toimintakuntoisen akun sisällä on.- bmw
keväällä vuoti tavaratilaan!! pestiin ja hoidettiin!! ei ole ruostunut tai puhjennut tai räjähtänyt!!!! lemu jäi vellomaan. siihen ajattelin poppakonstia tiedustella! itse ajattelin sitruunaa?? tiedä sitten....
bmw kirjoitti:
keväällä vuoti tavaratilaan!! pestiin ja hoidettiin!! ei ole ruostunut tai puhjennut tai räjähtänyt!!!! lemu jäi vellomaan. siihen ajattelin poppakonstia tiedustella! itse ajattelin sitruunaa?? tiedä sitten....
oleva neste on noin 40 -prosenttista rikkihappoa.
AkkuVESI on yleensä suolanpoistettua vettä, EI haise.
Happo syövyttää, vesi kastelee matot ja pian jo home haisee...- Hondasmi
bmw kirjoitti:
Etsi käsiisi firma joka puhdistaa otsonilla. Sillä lähtee totaalisesti kaikki hajut. Google-setä varmaankin osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32111878Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4173343Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951858- 891636
- 831623
- 921111
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411091Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253897