hyi kauheeta

älkää naiset tehkö sitä

älkää naiset tehkö sitä aborttia, sillä se on lahja, joka sinulle annetaan. nyt jos teet murhan, niin ajattele kaksi kertaa kannattaako se tehdä, kun kysymyksessä on sinun oma lapsesi. joka tulevaisuudessa tulee rakastamaan sinua.

24

2382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymyksessä

on lapsen isän tulevaisuus, jonka tuhoat pitämällä lapsen. Pahimmassa tapauksessa mies tappaa itsensä ja saat kantaa vastuun hänen kuolemastaan!

• Sara

:DD

• parempaa

kuullut! Vai on raskaaksi tullut nainen, joka haluaa pitää lapsen, syypää miehen epätoivoiseen tekoon. Kaikille itsekkäille miehentapaisille sanoisin: kyllä vastuu lankee juuri sinulle ja vastuu myös lapsen elämästa/ kuolemasta! Turha yrittää työntää syytä toisen niskoille.

• päättää itse
        parempaa kirjoitti:

kuullut! Vai on raskaaksi tullut nainen, joka haluaa pitää lapsen, syypää miehen epätoivoiseen tekoon. Kaikille itsekkäille miehentapaisille sanoisin: kyllä vastuu lankee juuri sinulle ja vastuu myös lapsen elämästa/ kuolemasta! Turha yrittää työntää syytä toisen niskoille.

pitää lapsen, on väärin vaatia miestä vastuuseen. Nainen voi halutessaan tehdä abortin, joten tämä oikeus pitäisi olla myös miehellä. Miehelle kuuluu vastuu ainoastaan sellaisesta lapsesta jonka hän itse haluaa.

Jos nainen miehen vastustelusta huolimatta vaatii isyyden selvittämistä, hän ajaa miehen nurkkaan. Mikäli mies tällöin tekee epätoivoisen teon, kuka muu siitä on vastuussa kun itsekäs ja rahanahne nainen?

• Päättäessään
        päättää itse kirjoitti:

pitää lapsen, on väärin vaatia miestä vastuuseen. Nainen voi halutessaan tehdä abortin, joten tämä oikeus pitäisi olla myös miehellä. Miehelle kuuluu vastuu ainoastaan sellaisesta lapsesta jonka hän itse haluaa.

Jos nainen miehen vastustelusta huolimatta vaatii isyyden selvittämistä, hän ajaa miehen nurkkaan. Mikäli mies tällöin tekee epätoivoisen teon, kuka muu siitä on vastuussa kun itsekäs ja rahanahne nainen?

pitää lapsen tekee nainen oman ratkaisunsa. Todella törkeää vetää miestä mukaan maksumieheksi! Pilata toisen elämä vaan oman rahan ahneuden takia, todella ítsekästä toimintaa. Käy sääliksi lasta joka tuollaisen äidin saa.

• tulevaisuus, hah

No sellaisen miehen kohdalla ottaisin mielummin vastuun hänen kuolemastaan kuin lapsen!Sitäpaitsi ihminen tekee aina itse päätöksen "epätoivoisesta teostaan" sitä on ihan turha missään olosuhteissa sysätä muiden niskoille!

• lapsen,
        tulevaisuus, hah kirjoitti:

No sellaisen miehen kohdalla ottaisin mielummin vastuun hänen kuolemastaan kuin lapsen!Sitäpaitsi ihminen tekee aina itse päätöksen "epätoivoisesta teostaan" sitä on ihan turha missään olosuhteissa sysätä muiden niskoille!

tulisi naisen itse kantaa vastuu siitä. On väärin pakottaa miestä elättämään lasta jota tämä ei halua. Nainenkin saa halutessaan tehdä abortin, miksei miehellä ole oikeutta siihen?

Isäksi joutuminen vastoin tahtoaan on suuri asia ja saattaa murentaa koko miehen elämän. Joutuessaan tällaiseen umpikujaan, hän voi päätyä epätoivoiseen ratkaisuun. Koko tilanne on yksin naisen luoma, eli eiköhän vastuu kallistu sinnepäin? Ilman naisen itsekästä toimintaa mies olisi saanut rauhassa jatkaa elämäänsä ja perustaa aikanaan oman perheen.

• Sara

Aborttia ei pidä tehdä koska abortti on lahja joka annetaan?

• olemko minä kirjoittanut väärin tuon tekstin? ei, en ole missään tapauksessa tarkoittanut näin, vaan lapsi on lahja, ja abortti on murhaamista.

• femakot

kersoja maailmaan, ihan kuten haluatte, mutta älkää miehiä velvoittako rahoittamaan haaveitanne ja halujanne.

Kaikkea hyvää vaan toki.

• totuustorvi

"murha" on naurettava sana asiassa, jossa nainen päättää omasta ruumiistaan. en ole aborttiin kyennyt ja minulla on kaksi lasta nyt, vaikka helppoa se ei ole ollut eli en ole kyennyt "murhiin" ... ihmettelen kuinka täällä moraalisaarnaajat toitottaa ihmisille heidän omien päätöstensä ohjeistuksia, vaikka jokainen pitää huolta omasta elämästään, ei siihen kukaan muu pysty toisen puolesta. ei ole mukavaa sekään, kun äitejä syyllistetään sittenkin kun ne sen lapsen maailmaan on saaneet, usein kovalla vaivalla ja tuskallakin.. kaiken maailman saarnaajia ja oikein elämisen ohjeiden jakajia riittää siinäkin vaiheessa ym jne.

katsokaa peiliin lakatkaa narisemasta toisen elämän tärkeimpien päätösten edessä. myönteinen rakentava kannustus on aina paikallaan, pitää tukea sitä raskastakin päätöstä, jonka nainen omasta elämästään tekee. tänne maailmaan on turha tehdä niin paljon onnettomia ja kiusattuja ihmisiä lisää, jos asenteet ovat joka tapauksessa tuomitsevia ja kielteisiä, jos kerran ei pystytä olemaan kaikessa onnistuvia huippusuorittajia ja toivottuja yhteiskunnan veronmaksajia. ei vain ole milloinkaan mahdollista, että jokainen soluttautuu näihin valmiisiin muotteihin täällä elämässä "pärjäten" joka tilanteessa elämänsä loppuun asti.
      kamalaa toisen elämän valvomista ja tuomitsemista tämä nykyaika.

• toinen torvi

En ole ikinä käsittänyt tuota abortinpuolustuslausetta: " asiassa, jossa nainen päättää omasta ruumiistaan." Miten niin omasta ruumiistaan? Olen saanut kolme lasta, ja kaikki he elävät ihan omillaan. En koe heidän olevan mitenkään minun ruumistani. Eivät ole olleet missään vaiheessa. Koko ajan ovat olleet ihan oma erillinen itsensä.Aluksi toki kasvoivat minun sisälläni, sittemmin ovat kasvaneet tuossa ulkopuolella.

• ...
        toinen torvi kirjoitti:

En ole ikinä käsittänyt tuota abortinpuolustuslausetta: " asiassa, jossa nainen päättää omasta ruumiistaan." Miten niin omasta ruumiistaan? Olen saanut kolme lasta, ja kaikki he elävät ihan omillaan. En koe heidän olevan mitenkään minun ruumistani. Eivät ole olleet missään vaiheessa. Koko ajan ovat olleet ihan oma erillinen itsensä.Aluksi toki kasvoivat minun sisälläni, sittemmin ovat kasvaneet tuossa ulkopuolella.

"En koe heidän (lasteni) olevan mitenkään omasta ruumiistani."

Lainakohtuko oli, vai akvaariossako kasvatit? Miten ne kasvoivat sinun sisälläsi, mutteivat ruumiissasi, sydämmessäsikö vain?

• .....
        ... kirjoitti:

"En koe heidän (lasteni) olevan mitenkään omasta ruumiistani."

Lainakohtuko oli, vai akvaariossako kasvatit? Miten ne kasvoivat sinun sisälläsi, mutteivat ruumiissasi, sydämmessäsikö vain?

Naisen KEHO on kai SUUNNITELU / LUOTU myös tuota varten... Siihen prosessiin, että lapsi kehittyy naisessa, ei naisella ole osaa eikä arpaa... Voi vain keskeyttää tai päättää viedän sen loppuun. Mut tuo biologinen seikka ei tee naisesta lapselle tärkeempää kuin lapsen isästä - vaikka naiset niin haluaa luullakin.

• öttö

se mikään murha ole. Solumöykky se vaan on siinä vaiheessa, kun abortti on vielä sallittu.
      Jos ei halua lasta, on turha sitä tähän maailamaan vääntää. Onneten siitä vaan tulee.

• ei valitettavasti

auta yhtään mitään. Pikemminkin vaikutus on päinvastainen. Parasta on yrittää puhua järkeä edes muutamille. Oikeassa olet, että lapsi on lahja, mutta valitettavasti liian monessa tapauksessa hänet heitetään roskiin kuin jokin roska.
      Kunpa jokainen nuori tajuaisi, että elämässä joka asiassa on valinnan paikka. Voi tehdä hyvän valinnan tai sitten huonon. Abortti ei todellakaan ole hyvä valinta. Ei kenellekään! Valintaan liittyy aina myös vastuu. Jokainen valinta on kuin siemen, jonka pistät multaan. Jonain päivänä sieltä kasvaa joko kauniita, hyviä asioita tai sitten jotain risuja ja ohdakkeita, jotka eivät ketään ilahduta, vaan tuovat paljon tuskaa.
      Kannattaa siis miettiä tarkoin, mitä valitsee. Se ei todellakaan ole yhdentekevää. Jäljestäpäin varmaan jokainen saattaa kysellä, miksi mun elämässä on näin paljon vaikeita juttuja - miksi Jumala sallii. Siinä on kyse niistä ohdakkeista.
      Abortti ei välttämättä tunnu heti sen jälkeen mitenkään pahalta, mutta ehkä 10 vuoden kuluttua nainen kyselee, miksi ei voi saada lasta. Tosi kauan se tuska kesti tulla läpi yhdellä 80-vuotiaalla mummolla, joka vanhainkodissa tajusi tehneensä joskus kymmeniä vuosia aiemmin väärin.
      Toivon siis, että jokainen sinä nuori otatte vakavasti sen, että olet raskaana. Se ei ole leikin asia, ei pilkan paikka, eikä huvittava juttu.

• Kuten sanottu kaksi siihenkin asiaan tarvitaan jotta se lapsi alkunsa saa ja vastuu on MOLEMMILLA!!!! HUOLEHTIKAA SIITÄ EHKÄISYSTÄ!!! Siinätapauksessa ellette halua lapsia.

• yksinkertaista!
        näppy kirjoitti:

Kuten sanottu kaksi siihenkin asiaan tarvitaan jotta se lapsi alkunsa saa ja vastuu on MOLEMMILLA!!!! HUOLEHTIKAA SIITÄ EHKÄISYSTÄ!!! Siinätapauksessa ellette halua lapsia.

Eli kun menee naimaan ilman ehkäisyä ,on vaarana että tulee raskaaksi.Pitäisi tietää jokaisen joka siihen ryhtyy....Turha sitten vinkua ja ihmetellä...

• yksinkertaista
        yksinkertaista! kirjoitti:

Eli kun menee naimaan ilman ehkäisyä ,on vaarana että tulee raskaaksi.Pitäisi tietää jokaisen joka siihen ryhtyy....Turha sitten vinkua ja ihmetellä...

Kyllä sitä voi tulla raskaaksi ihan naidessa ehkäisynkin kanssa. Eikä kyseessä aina ole edes huolimattomuus, kierukkakin voi pettää.

• "näppy"
        näppy kirjoitti:

Kuten sanottu kaksi siihenkin asiaan tarvitaan jotta se lapsi alkunsa saa ja vastuu on MOLEMMILLA!!!! HUOLEHTIKAA SIITÄ EHKÄISYSTÄ!!! Siinätapauksessa ellette halua lapsia.

entä kun ehkäisy PETTÄÄ?!?!??!

• "näppy" kirjoitti:

entä kun ehkäisy PETTÄÄ?!?!??!

jokainen miettii oman ratkaisunsa oman elämäntilanteen mukaan.

• krista

eikö se aika paljon ole ihmisestä kiinni,ajatteleeko sen sikiön limaklönttinä joka tulee ulos,vai elämän alkuna ja näin ajatteleeko sen murhana vai ei..joillekin abortti on helpotus,toisille helvetti.Riippuu ihmisestä,miten sen käy läpi.Itse en ole katunut sekuntiakaan.

• mietis nyt

ai on abortti lahja joka annetaan ei kai kannata sit ite mennä tekemään:))
      Lue jatkossa kirjoituksesi ennenkuin lähetät sen!

• sinäkin

lue koko ketju äläkä näsäviisastele samoja juttuja uudestaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe