Millasia tuloksia on tullu Sekä a- että b-ruottista?
Itellä b-ruottista 68p, monivalinnat 25p x 2, avoista 6 p x 3... harmittaa vietävästi
Ruotsin tulokset
11
1513
Vastaukset
- tälläiset tuloksethan sitä ...
B-ruotsi 53p. Monivalinnat 16px2 ja avoimet 7px3.
Vähän pettynyt, mutta ei pidä suhtautua liian negatiivisesti... - jonna
onko alustavat tulokset jo muka tullu? ei meillä ainakaa. kai?! :D
- minä
Jep, monivalinnat 21/30 ja avot 6/10..alustavia siis..yht 60/90 :P
- egnöeaj
minä kirjoitti:
Jep, monivalinnat 21/30 ja avot 6/10..alustavia siis..yht 60/90 :P
itellä m.valinnat 24/30 ja avot 6/10.. -ärsyttää... mutta ei voi mitään, monilla meni vielä huonommin. Oli kuulemma menny aika huonosti kaikkialla...Aina ennen on kuuntelut mennu paremmin mutta nyt..huhhuh.. vitun snellmanin makkarat ja TSH.n lavasteet..
- abilainen
egnöeaj kirjoitti:
itellä m.valinnat 24/30 ja avot 6/10.. -ärsyttää... mutta ei voi mitään, monilla meni vielä huonommin. Oli kuulemma menny aika huonosti kaikkialla...Aina ennen on kuuntelut mennu paremmin mutta nyt..huhhuh.. vitun snellmanin makkarat ja TSH.n lavasteet..
Minä sain 26/30 ja 7/10...... Tai siis noin se lähtee... elikkä 73/90... Oli se kyl aikas vaikee kuuntelu!
- anna
mulla tuli 49/90 ! harmittaa vietävästi! huonoin minkä sain harjotuksista oli 61/90! mitä luulette mihin arvosanaan mulla olis viel mahkuja ku kursseista oon kuitenkin saanu kiitettävää?mull ei oo enää mitää fiiliksiä lukee ruotsia ollenkaan...nyyh mut en kyl jaksais sitä sit keväälläkään uusia.. :(
- emma
juu ite sain 81/90 B-ruotsista ja oli koulun paras... kertonee jotain kokeen tasosta että 2kpl 10-arvosanan oppilasta sai 68p kuuntelusta.. ite sain prelistä 87/90 eli meni yleistä tasoa huonommin... vaikka oon TOSI tyytyväinen.. vielä on L:ään mahikset... :) mutta melkein kaikki on valittanu miten huonosti meni...
- Nimetön
Jesh!
oon ruotsis seiskan oppilas ja B-ruotsin kuuntelusta tipahti 72/90 pistettä... Reippaasti yli odotusten kun ceetä lähin hakee ja ainaki ämmään ois nyt mahkuja :D
Ei olla saatu vieläkään tuloksia koska ruotsinopet on sairaina. Saahaan vasta maanantaina, jos sillonkaan. Saahaankohan koskaan?
- jeejee
Ite oon tosi tyytyväinen tuloksiin. Sain 48p yhteensä. Yleensä oon saanu jtn 30-40p kuunteluista. Paras arvosana kursseistakin on 5..:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846