Mistä voisi ostaa/tilata näitä mausteita valmiina?
Habanero / Piri Piri
6
2540
Vastaukset
- The Real J.
Piri piriä olen nähnyt paikallisen Valintatalon (Kaijonharju Oulu) maustehyllyssä, mahdollisesti muistakin löytyy. Merkki oli muistaakseni Santa Maria. Habaneroa en ole nähnyt kuivattuna, mutta monissa isommissa marketeissa myydään tuoretta habaneroa jonka voi itse kuivata. Kenties jossain itämaisessa erikoisliikkeessä voisi olla.
- hothot
kiitoksia tiedosta :)
- Maukeli
hothot kirjoitti:
kiitoksia tiedosta :)
Habanerosta vaan siemenet pois ja multaan ja valoa paljon...olet omavarainen.Sitäpaitsi chilin kasvatus on mukava harrastus.
- habanero
Maukeli kirjoitti:
Habanerosta vaan siemenet pois ja multaan ja valoa paljon...olet omavarainen.Sitäpaitsi chilin kasvatus on mukava harrastus.
Kannatta kasvattaa itse, ovat kauniita ja satoisia. Habanero on muuten kotoisin etelä amerikasta joten ei ehkä löydy itämaisista kaupoista. Mulla on runsaasti omia siemeniä jos kiinostaa voin postittaa muutaman. kohta pitää pistää jo siemenet multaan niin pääsee syksyllä herkuttelemaan.
- sudenkulku
Maukeli kirjoitti:
Moikka
Yritin kasvattaa 5 ostetusta siemenestä habaneroa, nyt on mennyt 2 viikkoa ja mitään ei ole tapahtunut. Multa on hiekkaista ja mukana lekasoraa, mikä mättää? - sudenkulku
habanero kirjoitti:
Kannatta kasvattaa itse, ovat kauniita ja satoisia. Habanero on muuten kotoisin etelä amerikasta joten ei ehkä löydy itämaisista kaupoista. Mulla on runsaasti omia siemeniä jos kiinostaa voin postittaa muutaman. kohta pitää pistää jo siemenet multaan niin pääsee syksyllä herkuttelemaan.
Moikka
Ostin kaupasta siemeniä, 2 viikkoa mennyt ja mitään ei ole tapahtunut. Kuitenkin haluaisin habaneroakin kasvattaa. Kaupasta ostettujen chilien siemenet itivät ja chilit yrittävät jo kukkia. Mutta mikä habaneron kanssa avuksi?
t. Maarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005